מנחם בן: לא אמשיך להגיש את "סדר יום" - ולא בגלל המחאה

כך הודיע בן ב-SMS למנהל קול ישראל ■ "אין לי עניין להיות אורח שולי בתוכנית" ■ עם זאת, מגישים "מאזנים" אחרים יוסיפו להגיש את התוכנית לצד קרן נויבך

סוף הפרשה? מנחם בן הודיע היום (ב') למנהל קול ישראל, מיקי מירו, ולמנהל רשת ב', יאיר קורן, בהודעת SMS, כי הוא אינו מתכוון להמשיך ולהגיש את התוכנית "סדר יום".

בהודעת ה-SMS ששלח בן למנהל קול ישראל נכתב: "מיקי היקר, בוקר טוב. אין לי מושג אם התכוונתם להזמין אותי שוב לקרן נויבך, וזה גם לא חשוב, כי בשלב זה כבר אין לי שום עניין לשדר בתוכניתה (ולא בגלל המחאות, להיפך), אלא משום שאין לי עניין להיות אורח שולי בתוכנית, כפי שהפך להיות במשדרים האחרונים תפקיד המנחה האורח. ואל תבין לא נכון: גרמתם לי אושר גדול בכל המהלך, ואני מרגיש תודה גדולה. להתראות, מנחם".

נציין כי יחד עם זאת, בשלב זה ברשות השידור עדיין מתכננים כי מגישים "מאזנים" יגישו את התוכנית לצד קרן נויבך.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", בימים הקרובים תתכנס מליאת רשות השידור כדי לדון ב"איזון" השידורים בכלל ובתוכנית "סדר יום" בפרט. ל"גלובס" נודע כי רוב חברי המליאה מתנגדים להחלטה שקיבלו חברי ההנהלה "לאזן" את השידורים, ומתכננים להצביע נגדה.

שוב: הפגנות מול קול ישראל

היום התקיימו הפגנות מול מתחם קול ישראל בתל-אביב וכן מול הנהלת רשות השידור בירושלים, במחאה על "סתימת הפיות" ברשות השידור. בשני המקומות ניסו המוחים לפרוץ לתוך המתחמים.

הפגנה מול הנהלת רשות השידור / צלם: מרטין וילר
 הפגנה מול הנהלת רשות השידור / צלם: מרטין וילר