העתיד של פורטסמות' ברגלי טל בן חיים?

הבלם לא מוכן לוותר על 2 מיליון ליש"ט שמגיעים לו בעונה הקרובה, הקבוצה בסכנת סגירה; המפרק: "אולי הוא חושב שאנחנו נמצאים במשחק של בלופים"

הקבוצה האנגלית פורטסמות' ממשיכה להפעיל לחצים כבדים על הבלם הישראלי שלה, טל בן חיים, לוותר על חוזהו במועדון לעונה הקרובה, בשל הבעיות הכלכליות הקשות שלה.

"פומפי", שירדה לליגה השלישית באנגליה, נכנסה להליך פירוק, אך לא בטוח שהיא תשרוד אותו ותוכל לצאת לדרך חדשה. המפרק, טרבור בירץ', הבהיר ל-ESPN: "אני מנסה להילחם לשמור על הקבוצה בחיים, אבל אנחנו ממש על הקצה. הסיכויים שפורטסמות' לא תיסגר הם 50-50. יש לנו רק כמה ימים לנסות למכור את המועדון לרוכשים חדשים, חייבים למצוא פתרון עד ה-10 באוגוסט".

לגבי בן חיים, אמר המפרק: "יש לו הסכם לעונה הקרובה ולא נראה שהוא מעוניין לסגת ממנו. אולי הוא חושב שאנחנו נמצאים במשחק של בלופים, ושהמועדון לא באמת ייסגר, אבל אני חושב שבקרוב מאד הוא יבין שזה אמיתי".

בן חיים מחזיק כרגע בחוזה היקר ביותר בפורטסמות' - בשווי של כ-2 מיליון ליש"ט לעונה. שחקנים אחרים במועדון, דוגמת קאנו הניגרי ודייב קיטסון - כבר הגיעו להסדרים כספיים עם פורטסמות' על מנת להקל עליה, כשהיחיד שעדיין דבק בעמדתו לממש את מלוא ההסכם שלו הוא טל בן חיים (מלבדו, השחקן היחיד בסגל שמחזיק בחוזה מקצועני לשנה הקרובה הוא ליאם לורנס - שהצהיר כבר על חיפוש קבוצה חדשה).

בן חיים, 30, החל לשחק באנגליה ב-2004, במדיה של בולטון. מאז עבר בצ'לסי, מנצ'סטר סיטי, סנדרלנד, ווסטהאם ופורטסמות'.