השיחה: משפחת אריסון מתאחדת

הבן של שרי אריסון משיק סדרת טלוויזיה ■ דוד קמיניץ משיק נכד ■ אבי בן-חור משיק טרקלין VIP ■ וגם: איתן זינגר מדווח לייב מגמר 100 מטר ריצה באולימפיאדה

תמי לנדסמן, מנכ"לית ערוץ דיסני ישראל, אירחה אמש (א') בהאני ביץ' ביפו פרמיירה חגיגית לרגל השקת הפקת מקור חדשה, "יומני החופש הגדול", המשותפת לערוץ ולחברת yes. מדובר בדרמה קומית המגוללת את סיפורן של 4 חברות בנות 16, שנשבעו שדבר לא יפריד ביניהן, אולם כאשר אחת מהן עוברת לגור באיטליה הן מתחילות להבין שהחיים עומדים להשתנות. בהתרגשות רבה צפו האורחים יחד עם השחקנים בפרק הראשון, ובהופעה מוזיקלית של כוכבות הסדרה. אחד מכוכבי הסדרה הוא דניאל דורסמן בנם של שרי אריסון ומיקי דורסמן, שהגיעו לפרגן לילד. עוד נכחו: האחים ג'ייסון ודיויד אריסון עם רעייתו דורין, רון איילון מנכ"ל yes, יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של yes, שלומי קווארטלר, שלום זיידלר, אלי הורוביץ מנכ"ל קרן טראמפ ועוד.

קמיניץ וכחלון בשמחות וחיתוכים

דוד קמיניץ, מנכ"ל קבוצת אי.די.בי תיירות, ורעייתו מרגלית, חגגו אתמול ברית מילה לנכדם הרביעי במספר.

מרגלית ודוד קמיניץ, ברית מילה לאיתמר קמיניץ / צילום: ארנון כהן
 מרגלית ודוד קמיניץ, ברית מילה לאיתמר קמיניץ / צילום: ארנון כהן

מרגלית ודוד קמיניץ עם איתמר

למלון קראון פלאזה בירושלים הגיעו בשעות הצהריים אורחים רבים בהם: אליעזר שקדי מנכ"ל אל-על, תמי מוזס, שר התקשורת והרווחה משה כחלון, שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, צביקה יוכמן יו"ר אי.די.בי תיירות ומבעלי קרן סקיי, השותפים בקרן סקיי ניר דגן ואמיר ארבן וגם: אורי בר-לב, רב הכותל שמואל רבינוביץ', אפרים פורטיס מנכ"ל קבוצת אופן-סקיי, אחישי גל מנכ"ל ומבעלי איסתא, איזיה צ'צ'יק, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר, משה ליאון, אייל סלוק מנכ"ל דיזנהאוז, משה צמיר סמנכ"ל התפעול של קבוצת דלק, אשת יחסי הציבור טלי ליבוביץ' ועוד.

אליעזר שקדי, אורי בר לב, משה לאון, ברית מילה לאיתמר קמיניץ / צילום: ארנון כהן
 אליעזר שקדי, אורי בר לב, משה לאון, ברית מילה לאיתמר קמיניץ / צילום: ארנון כהן

אליעזר שקדי, אורי בר לב ומשה ליאון

כיוון שהמוהל שהוזמן איחר מעט, קמיניץ הציע, בהומור, לשר כחלון לתפוס את מקומו בשל הניסיון הרב שצבר בחיתוכים. הורי הרך הנולד, קרן ואלי, העניקו במהלך הטקס שם לבנם הטרי - איתמר. לאחר הטקס, שבמהלכו שימש הסב הגאה כסנדק, ובהתאם למסורת היהודית, ניתנה לקמיניץ ההזדמנות לברך אחד אחד את אורחיו בעודו יושב על כיסא אליהו הנביא. משפחת קמיניץ המשיכה בהרכב מלא לערב של חגיגות יום הולדת 16 של בן הזקונים רועי. לידיעת האורחים באירוע אתמול, נספר כי נכדה חמישית במספר של קמיניץ אמורה להגיח לאוויר העולם בעוד כחודש.

מסכמים פסטיבל

אמש נערך במועדון אברקסס בתל-אביב טקס הוקרה למשתתפי פסטיבל MAD MUSIC 2012 של "גלובס" בשיתוף orange. הפסטיבל, שהתקיים השנה לראשונה ונערך ביולי, חתם את ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה 2012. הפסטיבל התקיים ב-6 מועדונים בתל-אביב: אברקסס, צוזאמן, לימה לימה, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7 והופיעו בו 40 להקות. המנהל האומנותי של הפסטיבל הוא חבר להקת רוקפור, איסר טננבאום, שהיה גם יו"ר ועדת האיתור שבחרה את הלהקות שהופיעו. ועדת האיתור כללה גם את ארז טן-ברינק, משה מזרחי, טל פרי ודניאל ברנמן. מפיקי הפסטיבל היו עמית שיין וליטל גיברוביץ'.

להקת bar vase, פסטיבל MAD שלגלובס / צילום: תמר מצפי
 להקת bar vase, פסטיבל MAD שלגלובס / צילום: תמר מצפי

להקת BAR VASE

במהלך הטקס הוכרז הפסטיבל לשנת 2013 ונבחרו הלהקות The 1840s; BAR VASE עם הסולנית רומי חנוך בתו של שלום חנוך; THE ELECTRIC ZOO וקין והבל 90210. הרכבים אלו יישלחו לוועדת האיתור של SXSW. זוהי ועידת המוזיקה הגדולה בעולם שבה מופיעות למעלה מ-2,000 להקות לאחר שנבחרו מתוך 10,000 להקות. במסגרת הטקס, "גלובס" הודה ליוצרים ולהרכבים אשר הינם הבסיס להצלחת פסטיבל MAD MUSIC 2012, והתחייב להעניק להם חבילת תמיכה שיווקית-פרסומית ל-2012-2013.

גולדפינגר אופנתי

גידי גולדפינגר מנכ"ל "בריל פאשן", ערך במוצ"ש אירוע השקה למותג האופנה הפילנתרופי KADANGAS (קדנגס). למי ששואל מה זה מותג אופנה פילנתרופי נגלה שמדובר בבית אופנה המייצר נעליים שכל הרווחים ממכירתן מועברים לעמותות המסייעות לילדים ונוער בסיכון ברחבי העולם. המותג נוסד על-ידי איש העסקים היהודי-הולנדי רוברט ברוך.

גידי גולדפינגר, מיקי ברקוביץ', אירוע השקה למותג
 גידי גולדפינגר, מיקי ברקוביץ', אירוע השקה למותג

גידי גולדפינגר ומיקי ברקוביץ'

הקמת מפעלי הייצור של המותג ייצרה מקומות תעסוקה במקומות שונים בעולם ושאיפתו של ברוך היא להקים מפעל דומה גם בישראל. הכפכפים ישווקו ברשת "המשביר לצרכן" וברשת לי קופר וההכנסות ממכירתן קודש לעמותת "עלם" ועמותת "ילדים בסיכוי". הגיעו להשיק: יהודה אלבז מנכ"ל חברת בריל, טל היישטיין סמנכ"ל שיווק ופרסום במשביר לצרכן, דודי כהן סמנכ"ל סחר במשביר לצרכן, אפרת שפרוט מנכ"לית "עלם", מיקי ברקוביץ' ועוד.

אנני ליבוביץ' בטרקלין

לידיעת בעלי ממון היוצאים לחו"ל דרך נתב"ג: אבי בן-חור, מנכ"ל דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, השיק לאחרונה טרקלין V.I.P ממותג וויסקי מקלאן, בתוך מתחם חנות הדיוטי פרי. מחזיקי כרטיס הזהב של הדיוטי פרי, חובבי וויסקי, יוכלו להגיע לבר החדש לפני עלייתם לטיסה כדי ליהנות מדרינק על חשבון הבית, ומהזדמנות לרכוש מהדורות מוגבלות ויוקרתיות של המשקה.

אבי בן חור, פטסי כריסטי, ויסקי בדיוטי פרי / צילום: תמר בן מימון
 אבי בן חור, פטסי כריסטי, ויסקי בדיוטי פרי / צילום: תמר בן מימון

אבי בן-חור ופטסי כריסטי

מהדורה מוגבלת אחת שכבר עומדת למכירה היא של הצלמת אנני ליבוביץ' הכוללת בקבוק וצילום מקורי חתום בידי ליבוביץ' תמורת סכום סמלי של 2,870 דולר. לרגל ההשקה הגיעה במיוחד מאירלנד פטסי כריסטי חברת הנהלה בכירה של מקלאן, על מנת להרים כוסית עם בן-חור.

מה הסטטוס

Eitan Singer צפה באנשים הכי מהירים בעולם מזנקים ממש מולו לגמר 100 מטר ריצה באולימפיאדת לונדון