ישיבת הוועדה המקומית ת"א בוטלה כי לא הגיעה קלדנית

יו"ר הוועדה דורון ספיר דורש שבדיונים תשב קלדנית לקיצור זמני פרסום ההחלטות לתושבים ■ משלא הגיעה קלדנית נעל ספיר את הישיבה בטרם החלה

יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה ת"א, דורון ספיר, נעל את ישיבת הוועדה אתמול מיד עם תחילתה משום שלדיון לא הגיעה קלדנית מקצועית. ספיר דורש זה כמה זמן שבדיון תשתתף קלדנית מקצועית על מנת לייעל ולקצר משמעותית את הליכי התכנון, ומשלא הגיעה קלדנית, החליט אתמול ספיר שלא לקיים את הישיבה.

‏יוזמתו של ספיר להכניס קלדנית מקצועית לדיוני הוועדה המקומית נועדה לאפשר שפרוטוקול דיוני הוועדה יופץ עוד ביום הישיבה ויאושר על ידי חברי הוועדה, כך שתושבי העיר יוכלו לקבל את החלטות הוועדה כעבור 10 ימים ולא כעבור חודשיים, כפי שקורה היום.

‏ל"גלובס" נודע כי למעשה כבר אושר תקן לקלדנית מקצועית שתשב בדיוני הוועדה, אך עם זאת, התקן לא מומש אתמול.

מטרת יוזמת הפרוטוקולים היא לקצר את הליכי הרישוי בחודש וחצי עד חודשיים ולייעל את התהליך הן לטובת התושבים והן לטובת העירייה. בעוד שהיום העבודה על הפרוטוקול נעשית אחרי הישיבה ואורכת זמן רב תוך ניסיונות לשחזר החלטות, כוונת היוזמה היא לאשר פרוטוקולים עוד ביום הישיבה.

‏אתמול היתה אמורה להתכנס הוועדה המקומית לדון בענייני רישוי, כשעל הפרק עמדו עשרות תיקים, אך במקום קלדנית מקצועית הגיעה פקידה שקלדנות איננה מקצועה. ספיר נעל את הישיבה בטרם התחילה ודחה את הדיון עד אשר יוזמת קיצור זמני הפרוטוקולים תעלה על המסלול הנכון.

‏בד בבד נודע ל"גלובס" כי תקן הקלדנית המקצועית שאושר עבר לטובת תפקיד עוזרת למזכיר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בנושא הרישוי, אייל אסייג.

‏עיריית ת"א מסרה בתגובה: "מדובר בנוהל עבודה פנימי של מינהל ההנדסה והנושא יטופל ויוסדר בישיבת תיאום עם יו"ר הועדה המקומית".