השיחה: דושי לייטרסדורף מציגה - דלאל והמגדל

מי הגיע לחגוג 5 שנים למתחם דלאל? ■ מה חגג שמעון אלון בנאסד"ק? ■ וגם: מה חושבת נועה מימן על הכוונות לתקוף באיראן?

אנדריאה (דושי) לייטרסדורף, בעלת מתחם דלאל בשכונת נווה-צדק בתל-אביב, אירחה אתמול (א') מסיבת רחוב לציון 5 שנים לפעילות המתחם.

החגיגה נוצלה גם לציון שנת היובל למגדל "שלום מאיר", גורד השחקים הראשון של תל-אביב שבנייתו החלה בשנת 1959. את המגדל הקים סבה של לייטרסדורף - משה מאיר.

בווילה D, שבמתחם דלאל, הציגה המארחת תערוכת תצלומים היסטוריים ייחודיים של שלבי בנייתו של מגדל שלום. המגדל אשר תוכנן על-ידי האדריכלים גדעון זיו, יצחק פרלשטיין ומאיר לוי, מוגדר כגורד השחקים הישראלי הראשון.

משה גאון, מסיבת רחוב בנווה צדק / צילום: יוסי כהן
 משה גאון, מסיבת רחוב בנווה צדק / צילום: יוסי כהן

משה גאון

משך 35 שנים שלט המגדל לבדו בקו הרקיע של העיר העברית הראשונה, וגם כיום, למרות כל המגדלים שצצו מסביבו, הוא עדיין מותג ארכיטקטוני מוכר וידוע.

מסיבת הרחוב נערכה בהתאם לחוויה הדלאלית, בין נווה-צדק, יפו והים. המוני האדם שהגיעו נהנו משתייה ומכיבוד. במסעדה הוגש תפריט יום הולדת מיוחד.

בין החוגגים עם בעלת הבית: האב טומי לייטרסדורף והאח יויו (יונתן), אלי פפושדו, משה גאון, הילה ורני רהב, יורם ירזין, אלון קסטיאל, סעיד אבולעפיה, אלי אילדיס, מוטי רייף, בן זוגה של דושי - אנחל בונני, זיו קורן, לאה פרץ, השפים גולן גורפינקל ואביב משה ורבים נוספים.

אטיוניטי בנאסד"ק, סיבוב שני

בשבוע המסחר האחרון בבורסת הנאסד"ק בניו-יורק חגגה חברת אטיוניטי את הקאמבק שלה. החברה, המפתחת פתרונות טכנולוגיים לזמינות של מידע לארגונים עסקיים, שבה להיסחר בנאסד"ק לאחר "גלות" של כ-4 שנים בהן נסחרה ברשימת ה-OTC (מעבר לדלפק).

שמעון אלון, אטיוניטי חוזרת למסחר בנאסד
 שמעון אלון, אטיוניטי חוזרת למסחר בנאסד

שמעון אלון

שמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל אטיוניטי, צלצל בפעמון הנאסד"ק לציון סגירת המסחר, כשמסביבו חברי ההנהלה שלו.

מצייצת

NoaMaiman: מעכשיו, כל ערב בשמונה, הפגנת מחאה מול מבצרו של ברק, אם הוא רוצה - שיתאבד בעצמו.