1,600 ספקים הצטרפו לוודינג בוק, מיזם החתונות של גיא גיאור

משה נור, בעלי חברת שילוט החוצות נור סטאר מדיה, מצטרף למיזם כשותף

לאחר שהושק בהצלחה לפני מספר חודשים, מצליח וודינג בוק, מיזם החתונות האינטרנטי של גיא גיאור, לעקוף את מתחריו בתחום. לאחרונה ציינו בוודינג בוק את רישומם של 1,600 ספקים - כמות הספקים הגדולה ביותר בקרב אתרי החתונות בישראל.

לאור הצלחת המיזם, נכנס לאחרונה משה נור כשותף בוודינג בוק. נור הוא בעלי חברת "נור סטאר מדיה", מהחברות המובילות בישראל בפרסום שלטי חוצות.

כמו כן, בתקופה האחרונה החלו השותפים, ביניהם גיא גיאור (לשעבר כוכב "הישרדות" ו"הרווק"), במשא-ומתן מול גוף מדיה גדול נוסף במטרה לצרפו כשותף בחברה.

יש לציין כי עד סוף השנה צפוי לצאת קמפיין פרסום חדש למיזם האינטרנטי, שיכלול פרסום בשלטי חוצות, באינטרנט וברדיו. הקמפיין החדש יהווה המשך לקמפיין ההשקה של וודינג בוק, שיצא לפני כמספר חודשים בעלות של כ-2 מיליון שקל.

הקמפיין פנה לקהל צעיר ותזזיתי והציג בהומור את שינוי הסטטוס - המעבר החד מהרווקות לחיי הנישואים. גיאור, ששימש כפרזנטור הקמפיין הקודם, צפוי להמשיך בתפקיד זה גם בקמפיין הקרוב.

וודינג בוק (WeddingBook.co.il) הוא יריד חתונות וירטואלי, הכולל אינדקס ספקים, כלים לארגון החתונה, רשת חברתית, מידע שימושי המתעדכן ללא הרף, שילוב של פיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים, אפליקציית סלולר לצלמים ועוד.

הרעיון העומד מאחורי המיזם הוא לספק לזוג הצעיר והמבולבל קורת-גג לכל צרכיו: הזוג יכול לדפדף באינדקס הספקים האינטראקטיבי, לקבל הצעות מחיר און-ליין, לשוחח בזמן אמת עם הספקים (ממש כמו בפייסבוק), להתייעץ עם זוגות אחרים, לקרוא דירוג שלהם או לערוך השוואת מחירים.

המיזם מציע סדרת פיצ'רים ייחודיים וחינמיים. כך למשל, כל זוג יכול להקים בקלות ובמהירות אתר אישי משלו - במיוחד עבור החתונה - ולהעלות בו את ההזמנה, מפת הגעה, "איך נפגשנו", אישורי הגעה, ומאוחר יותר גם תמונות מהחתונה - לרבות בזמן אמת.

עד סוף השנה צפוי וודינג בוק לערוך מיתוג מחדש לאתרים האישיים של הזוגות המתחתנים, כך שעיצובם הוויזואלי ידמה יותר לפייסבוק. בכך, הם מקווים, תתאפשר גישה נוחה למוזמנים המעוניינים לקחת חלק באתר של הזוג המתחתן.

כמו כן, וודינג בוק שם דגש גם על נושא ה-Mobile. אורחים בעלי סמארטפון יכולים להוריד אפליקציה מהאתר, לצלם באופן חופשי תמונות מהאירוע, ובו בזמן הן יופיעו על המסכים באירוע עצמו ובאופן אוטומטי גם באתר האישי של בני הזוג - כשבסוף החתונה יוכל הזוג לפנק את עצמו במיני אלבום מהאירוע.

פיצ'ר נוסף שצפוי לעלות בקרוב הוא "מדד רווקים": אורחי החתונה יקבלו קישור לאתר ויוכלו לעדכן בו סטטוס ומצב משפחתי - וכולם יוכלו לראות כמה רווקים ורווקות מגיעים לחתונה, כשהמטרה היא להפוך את החתונה לזירת היכרויות.

צפי הרווחים של האתר הוא 5 מיליון שקל בשנה הקרובה, והוא מבוסס על ההיענות הרבה הן מצד הספקים והן מצד המשתמשים.

מטרת השותפים היא לשדרג ולמכור את הפורמט ברחבי העולם, וכיום כבר מתנהלים מגעים עם גופים בסינגפור ובמזרח אירופה.