"הנגב מייצר באחרונה המון הזדמנויות כלכליות"

כך אמר ניר הינדי, שותף ומנהל הפיתוח העסקי של נגבקו ■ "אנו מנסים להסתכל על הנגב כמיקרו-קוסמוס של ישראל, בעיקר בעולם הטכנולוגיה והמדע"

נגב מייצר באחרונה המון הזדמנויות כלכליות. יש לנו רצון לפתח פרויקטים כלכליים עם משמעות, בתחומים שונים - מחקלאות מתקדמת, ועד טכנולוגיה והיי-טק", כך אמר ניר הינדי, שותף ומנהל הפיתוח העסקי של נגבקו.

לדבריו, "בשבוע האחרון נכחה בישראל משלחת של כ-15 אנשים, נציגים של חברות שהגיעו לבקר בארץ. אנו מנסים להסתכל על הנגב כמיקרו-קוסמוס של ישראל, בעיקר בעולם הטכנולוגיה והמדע".

"אנו מאמינים שלחברות הללו יש הבנה ויכולת להתחבר למצוינות הטכנולוגית בישראל, כשהמטרה היא לבחון כניסה שלהן לפעילות בישראל", סיכם.

חברת נגבקו אירחה השבוע משלחת מטעם משרד החוץ האמריקאי ואוניברסיטת המלין אשר כללה נציגים של חברות עסקיות וגופים ציבוריים מארה"ב וביניהם M3, Cargill, Wells Fargo, HealthPartners, HIRED, Minnesota Public Radio Neighborhood Development Center, St. Paul College, אשר בדקו את כדאיות ההשקעות בארץ והקמת מרכזי פיתוח ואיתור טכנולוגיות בישראל.

הביקור בנגב כחלק מההכנות לכנס השנתי negevision - הזדמנויות עסקיות למימוש כלכלי בנגב - שיתקיים בפעם השלישית ב-5 בנובמבר בירוחם.