משרד הפרסום גיתם מקצץ 10% משכר העובדים

הקיצוץ יבוצע במשכורות העובדים המשתכרים יותר מ-7,500 שקל ■ המנכ"לית מיכל המאירי: "אם הייתי מפטרת אנשים כעת, הייתה להם בעיה למצוא עבודה"

משרד הפרסום גיתם BBDO מקצץ 10% משכרם של עובדי המשרד - כך נודע ל"גלובס". מדובר בקיצוץ שיבוצע במשכורות כל העובדים המשתכרים יותר מ-7,500 שקל בחודש.

גיתם היה בין משרדי הפרסום הראשונים שנקט צעדי התייעלות לפני כשנה, כשהחלה ההאטה בענף הפרסום. אז העדיפו במשרד לבצע קיצוץ של 15% בכוח-האדם, שבא לידי ביטוי בעיקר בסגירת גיתם SOHO - משרד הפרסום לתקציבים קטנים שעבודתו מוזגה לתוך גיתם.

מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם BBDO, אישרה את הידיעה ואמרה: "המצב של הענף לא פשוט. לפני שנה בחרנו במהלך של פיטורים כדי לא לפגוע בכולם, אבל מצב השוק השתנה, וכעת אני חרדה לאנשים שלי. אם הייתי מפטרת אנשים כעת, הייתה להם בעיה למצוא עבודה. זה מהלך שבו כל אחד ייתן קצת כדי להגן על הרוב".

בשאר המשרדים לא מרבים לדבר בפומבי על מה שקורה בענף, אולם רק באחרונה אמר אורי עיני, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, כי משרדו עבר לעבוד במתכונת "רזה". עיני סיפר כי בימים כתיקונם עובד המשרד בתקן של 110%, ואילו עתה צומצם כוח-האדם בכ-10%.