5 שנים אחרי הרס אוסישקין: חולדאי בונה אולם חדש להפועל ת"א

הוועדה המקומית של עיריית ת"א אישרה תוכנית בינוי לאולם ספורט רב-תכליתי בן 3,000 מקומות, שיוקצה בין השאר לקבוצת הבוגרים של הפועל ת"א כדורסל

הוועדה המקומית של עיריית ת"א-יפו אישרה היום (ד') את תוכנית הבינוי במתחם הדרייב-אין בעיר, הכוללת הקמת אולם ספורט רב-תכליתי, שיכיל 3,000 מושבים (ראו הדמייה בתמונה למעלה). האולם ישמש את ענפי הספורט השונים, ובין השאר יוקצה לטובת קבוצת הבוגרים של הפועל ת"א.

ראש העיר, רון חולדאי, אמר: "העירייה משקיעה משאבים ומאמצים רבים על מנת להקים את אולם הספורט הייעודי, אשר יענה על הצרכים של אגודות הספורט בענפים השונים וכמובן יוכל לשמש לטובת משחקיה של קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א".

הצפי הוא כי משך הבנייה של האולם ייארך כשנה וחצי. מהעירייה נמסר, כי ייעשו מירב המאמצים כדי לזרז את הליכי התכנון והבנייה ולהעמיד לרשות חובבי הספורט אולם חדש ואיכותי.

כזכור, חולדאי היה מיוזמי התוכנית להריסת אולם אוסישקין, שבו שיחקה הפועל ת"א מ-1980, ועד שנהרס ב-2007 לטובת המשך רצף הטיילת של פארק הירקון.

שטח התכנית בדרייב-אין הינו כ-65,200 מ"ר. תכנית הבינוי מבוססת על הרעיון האדריכלי של האדריכל דמיטרי מזו, הנקרא "חלונות ראווה". בשלב הראשון בליבת המתחם יוקם אולם הספורט. בתכנית העתידית צפויים להיבנות מבני יריד ותערוכות שימוקמו לאורך הדופן הצפון-מערבית, בנצפות טובה לכיוון נתיבי איילון.

חבר מועצת העיר, ויו"ר ועדת הספורט אלון סולר, אמר: "מדובר באישור משמעותי וחשוב בדרך להקמת האולם, אנו בעירייה עושים ככל הניתן בכדי להשלים הקמתו במהירות האפשרית".