תקציב המדיה של קבוצת הקוסמטיקה לוריאל יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". היקף התקציב הריאלי עומד על כ-5 מיליון דולר.
שלא לייחוס מספרים בענף כי בלוריאל הוחלט לצאת למכרז בשל חילוקי דעות ומשבר אמון שיש לחברה עם חברת המדיה יוניברסל מקאן, הרוכשת עבורה את המדיה מאז 2004. למרות זאת מתכוונים בלוריאל לכלול את יוניברסל במכרז על התקציב.
מערך הפרסום של החברה בתחום הקריאייטיב מונה מזה שנים ארוכות את משרדי הפרסום פובליסיס ישראל (בגלגולו הקודם גלר-נסיס, שירש את התקציב מאריאלי שמוזג לתוכו), גיתם BBDO ומקאן-אריקסון.
כעת פנתה לוריאל למספר חברות מדיה, אבל שם לא ממהרים להתרגש, על רקע חששות שהמכרז עשוי להוות דרך של החברה "לקרוא את מקאן לסדר".
מאז המכרז הקודם שניהלה לוריאל התחוללו בשוק שינויים מהותיים בשוק המדיה, וכיום מחובר גיתם לחברת המדיה TMF.
פובליסיס פועלת בישראל באמצעות שתי זרועות - זניט וסטרקום. זניט מחזיקה בלקוח עוגן, פרוקטר אנד גמבל, שמנוגד אינטרסים ללוריאל, ולכן סביר להניח שמי שתתמודד על התקציב תהיה סטארקום.
לוריאל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.