יוניברסל מקאן

חברת המדיה של קבוצת מקאן-אריקסון

כתבות אחרונות

 
ניב חורש וזיו קורן / צילום: אוהד רומנו

מנהלי ראובני-פרידן במו”מ לרכישת מניות המשרד מידי קבוצת אינטרפבליק

לגלובס נודע כי חמשת מנהליה הישראלים של ראובני-פרידן מעוניינים לקבל שליטה מלאה על משרד הפרסום • המהלך צפוי להתאפשר בעקבות האסטרטגיה של אינטרפבליק לצמצם את פעילותה ולהתמקד ב־14 השווקים הגדולים בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2022
אילן שילוח/צילום: יחצ

קבוצת מקאן ת"א משלימה את רכישת כל המניות של פרימיס

לגלובס נודע כי מקאן רכשה לאחרונה את 20% המניות שנותרו בידי המייסדים, רותם שאול ואיל בצלאל, המכהנים כמנכ"לים משותפים בחברה • השניים יישארו בתפקידם גם לאחר העסקה

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2021
הרשות השנייה לוגו

הרשות השנייה מקפיאה את המגבלה על רכישת זמן פרסום בטלוויזיה

לאחר שימוע ציבורי, חוות-דעת של רשות התחרות ותוצאות מחקר של חברת הייעוץ דלויט, החליטה הרשות להסיר את המגבלה • עפ"י המחקר, "לאור שינויים שחלו בשוק הפרסום, כלי ההתערבות הנוכחי לא נותן מענה לחוסר האיזון"

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2021
נסטלה משתמשת במוצריה בתמציות הטעמים והריחות של IFF / צילום: רויטרס
בלעדי

כצפוי: יוניברסל מקאן זכו מחדש בתקציב המדיה של אסם-נסטלה

ל"גלובס" נודע כי חברת המדיה יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן ת"א זכתה מחדש בתקציב המדיה של הקבוצה, העומד על כ-50 מיליון שקל • מערך הפרסום של קבוצת נסטלה-אסם מחולק בין ארבעה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2020

מינויים חדשים בזרוע הדיגיטל של קבוצת מקאן

אופיר כהן, עד לאחרונה המשנה למנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, מונה למנכ"ל החברה • בנוסף מצטרף לקבוצה רון כספית, אחד הדמויות המוערכות בענף בתחום ה-CRM והמרקטינג אוטומיישן, שמונה למנכ"ל MRM - חברת הדאטה החדשה שהקימה מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2020
חברות מדיה | בלעדי

מבטלים את הרף? הרשות השנייה תמנה מומחה כלכלי שיבחן מחדש את הגבלת רכש המדיה

שוק רכש המדיה בישראל נחשב לריכוזי מאוד עם מספר שחקנים מצומצם • המומחה הכלכלי שתמנה הרשות יבחן את שוק המדיה המקומי ויגבש חוות-דעת בנוגע לצורך להגביל את כוחן של חברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2020
FLY CARD / צילום: פליי קארד

בגלל מקס סקיי: תקציב המדיה של קמפיין פליי קארד הועבר מיוניברסל מקאן לזניט

הסיבה למעבר: העובדה שקבוצת מקאן מטפלת במספר מותגי אשראי, ובהם כרטיס התעופה מקס סקיי

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2019

יוניברסל, מדיה קום ופרל ויו מתמודדות על תקציב המדיה של יונדאי-מרצדס

הפרזנטציות במכרז מתמקדות בשלב זה בתחום הדיגיטל, אך בהמשך צפויות החברות להתבקש להציג הצעות גם בכל הקשור לרכישת המדיה באוף ליין

ענת ביין-לובוביץ' 29.05.2019
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי
זניט מדיה | בלעדי

זניט נגד רשות התחרות: לא לבטל את הגבלת רכש המדיה מהערוצים המסחריים

במכתב שנשלח לממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, מכנה חברת המדיה את תמיכתה של רשות התחרות בביטול הגבלת רף המכירה לחברה בודדת, כחלק משימוע שעורכת הרשות השנייה, כ"שגויה הלכה למעשה" ומאיימת להפעיל את כל האמצעים שבידה כדי לתקן אותה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2019
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי

הממונה על התחרות תומכת בביטול ההגבלה על נתח השוק של חברות המדיה

חוות-דעת של הממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, ממליצה להסיר את המגבלה שמונעת מחברות המדיה למכור יותר מ-25% מדקות הפרסום בערוצים המסחריים • מי שתקבל את ההחלטה הסופית היא מועצת הרשות השנייה

ענת ביין-לובוביץ' 17.04.2019
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב

יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי

זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2019
חברות מדיה | בלעדי

יוניברסל מקאן תרכוש את הפרסום בטלוויזיה לענבר-מרחב

בכך, שיתוף-הפעולה בין משרד הפרסום ענבר-מרחב לקבוצת מקאן עובר לפסים גלויים

ענת ביין-לובוביץ' 24.01.2019
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

שוק רכש המדיה בישראל: הפספוס הגדול של רשות ההגבלים

שוק רכש המדיה מתאפיין בריכוזיות ובתחרות מוגבלת • 4 חברות רכש מדיה - זניט, מדיה קום, TMF ויוניון - טענו בפני רשות ההגבלים כי היקף הרכישות המרוכז בידי יוניברסל מקאן מאפשר לה להשיג תנאים מסחריים משופרים במו"מ מול ערוצי הברודקאסט • למרות שגם בדיקת הרשות העלתה זאת, היא סירבה לאשר שיתופי-פעולה או מיזוגים בין חברות רכש המדיה - ובכך חיזקה את כשל השוק • מגזין פירמה משרדי פרסום

אלי ציפורי 08.12.2018

יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל

היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל • יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2018

קשת ורשת מכרו ליוניברסל יותר מדי זמן אוויר – ונקנסו

"גלובס" חושף מסמכים המראים כי הרשות השנייה קנסה את הזכייניות על כך שמכרו לחברת רכש המדיה החזקה בשוק, יוניברסל מקאן, זמן פרסום בהיקף העולה על המותר • קשת נקנסה ב–71 אלף שקל, ורשת ב–50 אלף שקל • בענף מעריכים כי הקנס הנמוך לא ירתיע את הזכייניות מלהפר שוב את התקנות

ענת ביין-לובוביץ' 29.08.2018
לוריאל / צילום: שאטרסטוק

הרווח לא שווה את זה: זניט לא תתמודד על המדיה של לוריאל

חברת המדיה פורשת מהתמודדות על תקציב המדיה של לוריאל, ככל הנראה כיוון שהתקציב של החברה ריווחי אך ורק עבור קבוצות פרסום שנוגעות גם בקריאייטיב • ימשיכו להתמודד על התקציב בסך כ-10 מיליון שקל: יוניברסל מקאן ו-TMF

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2018

   1234567   

   נמצאו 107 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7