מיסז'ניקוב: "אני לא רוצה ללכת לישון בשעה 22:00 בלילה"

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, הגיב על התחקיר על מעלליו ואמר כי הוא "שר דינאמי וצעיר שאוהב לצאת עם חברים, לאכול ואולי אפילו, שומו שמיים, לרקוד"

"מספרים רפש בגלל יצר נקמה. אני שר דינמי וצעיר שאוהב לצאת עם חברים, לאכול ואולי אפילו, שומו שמיים, לרקוד. בגיל 43, מה לעשות שאני לא רוצה ללכת לישון בשעה 22:00 בלילה", כך אמר הערב שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בתגובה לתחקיר ערוץ 2 על מעלליו. מיסז'ניקוב, שעל-פי התחקיר בילה והשתכר במועדונים ובמועדוני חשפנות בתל אביב, הגיב על התחקיר באירוע הרמת כוסית של התאחדות המלונות בישראל. עוד אמר בתגובה כי המאבטחים שהופיעו בתחקיר "פוטרו בגלל ליקויים חמורים, כמו גניבה ואלימות. הם מספרים רפש בגלל יצר נקמה. הכתבה רצופה מסכת שקרים".

כמו כן, מיסז'ניקוב הסביר מדוע נעדר מישיבת הממשלה בה נדונה העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. "הודעתי כי אני בעד שחרור שליט בכל מחיר. התקדמתי ולא הגעתי, זו טעות בשיקול דעתי. כל השאר זה שקרים". מיסז'ניקוב טען כי הכתבה היא מעשה של חציית קוים. "אני מכבד את התקשורת, אבל זכות הביטוי אינה זכות הביזוי. כל אנשי הציבור שמלווים אותם מאבטחים 24 שעות צריכים לחשוש שאזרח שיפוטר ירוץ יספר את כל הסודות, זו פגיעה בביטחון. כשל אבטחתי ממדרגה ראשונה", אמר. במסגרת תחקיר ערוץ 2 הובאו עדויות של יותר מחמישה אנשים במערך האבטחה של שרי הממשלה שסיפרו פרטים מטרידים על אורח חייו של מיסז'ניקוב ועל כשלי אבטחה חמורים שנבעו ממנו.

בכירים בתעשיית התיירות אמרו ל"גלובס" כי התנהגות השר, כפי שהיא באה לידי ביטוי בפרסומים בכלי התקשורת, מבזה. "אם הדברים נכונים, מן הראוי שראש הממשלה, נתניהו, וליתר דיוק, ראש סיעת 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן, יעשו משהו בנידון, ויפה שעה אחת קודם", נאמר.