סקר הפרסומות: האגיס ובזק שוב בראש הטבלאות

בזק היא הפרסומת הכי זכורה, והאגיס האהובה ■ מקאן הכניס 5 פרסומות לדירוג

הפרסומת של חיתולי האגיס, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, מדורגת בראש מדד הפרסומות האהובות ביותר, זה השבוע השלישי ברציפות. זאת, למרות שיעורי זכירה נמוכים הממקמים את הפרסומת במקום האחרון השבוע בטבלת הפרסומות הזכורות. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 21.8%.

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בכיכובו של הפרזנטור הקבוע גידי גוב, מדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות הזכורות ביותר. בפרסומת גוב מדבר בטלפון ללא הפסקה בזמן שהוא מסתובב בחלקים שונים של מסעדה ומתנהג כמו בבית, ולבסוף מציג את חבילה סלולרית שהחברה מציעה לראשונה. שיעורי הזכירה של הפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי, העומד על 11.1%.

הפרסומת של בזק היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-2.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

יצוין כי מקאן-אריקסון בולט השבוע במיוחד בטבלה, לאחר שהצליח להכניס לטבלאות לא פחות מ-5 פרסומות שונות שיצר. פרט להאגיס מדובר בפרסומות לקק"ל, למשביר לצרכן, לבנק לאומי ולמגה בול.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גדל מעט בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 467 (בהשוואה ל-426 בשבוע שעבר).

כמו כן, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ממשיך במגמת העלייה שהחלה בשבוע שעבר, ועומד על כ-44.4 מיליון דולר (בהשוואה ל-39.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות