ערוץ הספורט במו"מ מול סלקום למכירת תוכן ל-IPTV

הצדדים טרם סיכמו את העסקה, אולם בשלב זה היקפה עומד על 5 מיליון שקל

קבוצת RGE מנהלת משא-ומתן מול סלקום למכירת חבילת תוכן מערוץ הספורט לשירות ה-IPTV המתוכנן של חברת הסלולר. ל"גלובס" נודע כי הדיונים אמנם אינם קרובים למיצוי סופי, אולם בשלב זה עומד שווי העסקה על 5 מיליון שקל.

השירות החדש, שבסלקום עומדים על כך כי הוא עדיין בשלב של בדיקה, צפוי להיות בעיקר בסגנון של וידאו על-פי דרישה (VOD), ולא בהכרח יהיו בו ערוצים ליניאריים, עם לוח שידורים מוסדר, המהווים את בסיסן של הפלטפורמות הנוכחיות המוכרות לצופה הישראלי - הוט ו-yes.

חברות קטנות עשויות להסס

ההחלטה של ערוץ הספורט לקיים את המהלך ולשתף פעולה עם סלקום עשויה לטלטל את שוק הטלוויזיה. זאת לאור העובדה שמשדרי הספורט, שערוץ הספורט מחזיק בחלק ניכר מהזכויות לעיקריים שבהם, מהווים עוגן מרכזי בפעילות הפלטפורמות.

חברת RGE היא אחת מחברות התוכן היחידות שיכולות להרשות לעצמן לעבוד באופן מלא עם הפלטפורמות החדשות שצפויות לקום, בשל הנכסים שהיא מחזיקה. חברות קטנות יותר עשויות להסס לצאת למהלך, מחשש לפגיעה במקור ההכנסה העיקרי שלהן - הכבלים והלוויין.

בתוך כך נודע ל"גלובס" כי סלקום גייסה לשורותיה את בן ברנר, מי שהקים את שירות ה-VOD בראשית הדרך וניהל אותו במשך מספר שנים.

ברנר צפוי לשמש מנהל התוכן של המיזם, לכשיקום. ב-2008 מונה ברנר להיות מנהל ה- VOD בחברה האירופית UTC. הוא עצמו מנהל את המשא-ומתן מול ערוץ הספורט, יחד עם אנשי סלקום יניב גרינוולד ואבירם בוגין.

בערוץ הספורט הכחישו את הדברים.