מצטרפת לגל: ויטה פרי גליל הודיעה על עליית מחירים עד 6%

החברה מצטרפת לאסם, יוניליוור וקוקה-קולה ישראל - ומודיעה על עליית מחירים של 3%-6% ■ המנכ"ל: "יש לנו עלייה בתשומות ברמה שנתית של 7 מיליון שקל"

מצטרפת לגל: אחרי חברת יוניליוור, אסם וקוקה-קולה ישראל, חברת ויטה פרי הגליל הכריזה היום (ד') על עלייה כוללת במחירי מוצריה בשיעורים שבין 3% ל-6%.

לדברי מנכ"ל החברה, אושיק אפריים, "יש לנו עלייה בתשומות ברמה שנתית של 7 מיליון שקל. אנו לא מסוגלים לספוג את העלייה, ולכן הודענו על עליית מחירים לרשתות השיווק".

כזכור, מוקדם יותר החודש הכריזה יוניליוור על עליית מחיר כוללת במוצרי החברה, שאמורה הייתה להכנס לתוקף אחרי סוכות, אך לבקשת רשתות השיווק נדחתה לתחילת נובמבר. בעקבותיה הכריזה גם קבוצת אסם על עליית מחירים, ולפני מספר ימים הצטרפה אליהם החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה ישראל).

על רקע העלאת מחירי המזון הכוללת, בתנועת "ישראל יקרה לנו" קראו אתמול (ג') לחרם צרכנים על מוצרי חברת אסם, החל מ-14 באוקטובר. ראשי התנועה הכריזו מוקדם יותר השבוע כי בשלב הראשון הם קוראים להימנע מקניית חטיפים של חברת אסם, ובראשם "במבה" ו"ביסלי", וכן קטשופ של אסם, למשך חודש. התנועה תפרסם רשימה של תחליפים למוצרים הללו באתר האינטרנט שלה.