השיחה: אלנה אריסון בהופעת בכורה

איפה חשפו ג'ייסון ואליטל אריסון את בתם הבכורה? ■ מי הגיעו לאירוע של עמותת "פרס לחיים"? ■ וגם: אילן שילוח בניתוח פוליטי

אירוע הענקת תעודות לזוכי מפעל המלגות של קרן התרבות אמריקה ישראל התקיים אתמול (ב') בבית-הספר למוזיקה באוניברסיטת תל-אביב. ג'ייסון אריסון, יו"ר הקרן המשפחתית על שם תד אריסון, התורמת העיקרית של קרן התרבות אמריקה ישראל, הגיע לאירוע לשמחת הנוכחים מלווה באשתו אליטל ובתם התינוקת אלנה בת החודש. היורשת הצעירה לבית אריסון התנהגה למופת ונשארה שקטה בזמן שאביה העניק תעודות למלגאים הצעירים בשם הקרן עליה הוא אמון. במהלך הטקס הציגו מלגאים של הקרן את כישרונותיהם במגוון תחומי אומנויות הבמה. נכחו: דליה הורביץ, בתה דפנה קריב ובעלה תומר קריב, גבי לוין מנכ"לית קרן יה"ל ע"ש רקנאטי, וחברות חוג הידידות של קרן התרבות אמריקה ישראל, שוש כרמל, רותי שרף ויעל שביט, ואורה הולין חברת הנהלת הקרן.

ססלר מארחים את "פרס לחיים"

דפנה ומיכאל ססלר פתחו אמש את ביתם בסביון למען ערב הגאלה השנתי השלישי במספר של עמותת "פרס לחיים". את העמותה ייסד אביחי קרמר אשר חלה במחלת ניוון השרירים הקטלנית ALS בעת לימודיו באוניברסיטת הרווארד.

חיים ליבוביץ', אביחי קרמר, גבי אשכנזי, ערב הגאלה למען
 חיים ליבוביץ', אביחי קרמר, גבי אשכנזי, ערב הגאלה למען

חיים ליבוביץ', אביחי קרמר וגבי אשכנזי

קרמר הקים ב-2006 את "פרס לחיים" - עמותה בינלאומית, ללא מטרות רווח, המובילה מסע עולמי למציאת תרופה למחלה והמציעה פרסים כספיים למחקרים פורצי דרך על מנת להביא לפיתוח תרופה במהרה. את החלק האומנותי של הערב, שנתרם למען העמותה, וכלל שורה של כוכבים אשר הופיעו בהתנדבות, הפיק משה ברון. אמן החושים ליאור סושרד הנחה ובין לבין הדהים את הקהל בתרגילי קריאת מחשבות. האורחים הרבים נהנו גם מהופעות חיות של הזמרת נינט טייב והזמר נתן גושן. נשאו דברים: יו"ר העמותה רון רווה, אלון קרמר אחיו של מייסד העמותה, ושי-לי ליפא יו"רית חוג הידידים של העמותה.

דניאלה רייבנבך, ציפי לנדאו, דפנה ססלר, עפרה רייף, ערב הגאלה למען
 דניאלה רייבנבך, ציפי לנדאו, דפנה ססלר, עפרה רייף, ערב הגאלה למען

רייבנבך, לנדאו, ססלר ורייף

בין הנוכחים: חיים ליבוביץ' מבעלי חברת שמן, דב לאוטמן החולה אף הוא במחלה, שלמה ועתליה שמלצר שאירחו את ערב הגאלה בביתם בשנה שעברה, בתם עפרה ובעלה ישראל רייף ובנם טובי ורעייתו ענבל, גבי ורונית אשכנזי, חנה וגדעון המבורגר, ציפי ויגאל לנדאו, שרה דני ומייקי זלקינד, שלווה ויורם הסל, חנה ובני פרי זן, עמי וליזיקה שגיא, אבי בניהו, איילה ובועז מולדבסקי, דני טוקטלי, ורד ורוני שוורץ, רנדי ורונן פלד, טמירה ירדני, דניאלה רייבנבך ועוד.

אופנה על הגג

אירוע תצוגת האופנה של קבוצת עזריאלי - "מתלבשים עזריאלי" - נערך אתמול בבוקר על הגג שבקומה השלישית בבניין עזריאלי העגול בתל-אביב. בתצוגת האופנה הציגו למעלה מ-50 מותגי אופנה מהמובילים בארץ ובעולם. צביקה לוינסון, מנכ"ל HDL וגידי גולדפינגר, מנכ"ל לי קופר, שוחחו על הרעיון החדש שמוביל לוינסון - קידום הצעת חוק, שתגדיר ותתחם את השוק הפרוץ כיום של מבצעי סוף העונה. בין נוכחים שהגיעו ליהנות מבוקר של אופנה: אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי, ארנון תורן מנכ"ל מרכז עזריאלי, פאר נדיר מנכ"ל קניוני עזריאלי, ישראלה שטיר, דליה ממרוד, לאה גלובוס, שלי גפני, עופרה בל דירקטורית Forever21, שגיב שקד מנכ"לית סליו ועוד.

פטרבורג אופנתי

פתיחת שבוע האופנה חולון 2012 התקיימה אמש במוזיאון העיצוב חולון. לערב הגיעו אורחים רבים מלאי סטייל. זאת השנה הרביעית ששבוע האופנה חולון מתקיים, ומושך ארצה אושיות אופנה וקמעונאות בינלאומיות. שבוע האופנה עוסק השנה בחיבור בין עיר לאופנה. הגיעו אורחים מגוונים כמו קרלה סוצאני, עורכת ווג איטליה לשעבר ובן זוגה, האדריכל רפאל דה קרדנה ועוד רבים ומענייניים שייקחו חלק בפאנלים בשבוע הקרוב.

קרלה סוצאני (משמאל) ובן זוגה, פתיחת שבוע האופנה חולון 2012 /צילום: תמר מצפי
 קרלה סוצאני (משמאל) ובן זוגה, פתיחת שבוע האופנה חולון 2012 /צילום: תמר מצפי

סוצאני (משמאל) ובן זוגה

בין המקומיים שחגגו באירוע הפתיחה שאכלס מוזמנים בלבד ונשנשו ממטעמיו של השף אייל שני: יו"ר חבר הנאמנים משה פטרבורג (פטר) ורעייתו אביבה, סיביל גולדפיינר, ששון קדם, רונן חן, מיקה בשן ועוד.

ענבל אור מתמתגת

לאחר שבע שנים במהלכן פעלה ענבל אור בגיבוש קבוצות רכישה במסגרת "קבוצת אור סיטי נדל"ן" צצו לפתע מודעות לקבוצת רכישה חדשה בהובלתה תחת מותג אחר - "INBALOR עתיד המגורים של ישראל". בירור העלה שלא מדובר בחברה חדשה אלא על מהלך מיתוג מחודש של הקבוצה, מהלך שלווה במעבר משרדים. מענבל אור נמסר כי: "מדובר בחלק מהתפתחותה הטבעי של החברה. לאחר שמחקר מעמיק שהוביל מכון גיאוקרטוגרפיה בראשות ד"ר רינה דגני הראה כי הזיהוי בין חברת אור סיטי נדל"ן ליו"רית והבעלים, ענבל אור, הינו מוחלט הוחלט על שינוי השם. בתום בחינת מספר חלופות הוחלט על ריענון השם ל'קבוצת ענבל אור' הכולל נראות עדכנית".

אורי חודי

ארמוזה עושה את קאן

בין יתר הכוכבים שהגיעו לפסטיבל מיפ בקאן שבצרפת בשבוע שעבר היו כוכבות הטלוויזיה הבינלאומיות טריני וסוזנה. הפעם הם באו להשיק את פורמט הטלוויזיה החדש שלהן: TRINNY & SUSANNAH :INSIDE OUT. את הפורמט החדש שיעלה בערוץ 10 בשבוע הבא, הן פיתחו יחד עם חברת ההפקה הישראלית אבוט המאירי.


סוזנה, ארמוזה וטריני

את הפורמט החדש הן בחרו להפיץ באמצעות "ארמוזה פורמטס" אשר כבר הספיקה לחתום על מספר עסקאות. לדברי אבי ארמוזה, מנכ"ל החברה: "השקת הפורמט החדש של טריני וסוזנה מהווה שלב חדש עבורנו ועבור תעשיית הפורמטים הישראלית כאשר טריני וסוזנה בחרו בחברה ישראלית לשווק את הפורמט שלהן".

לי-אור אברבך

מצייץ

Ilan Shiloah מנתח: שובו של דרעי לראשות ש"ס עשוי להגדיל את מספר המנדטים שלה, ואלה יבואו על חשבון הליכוד שפחות ופחות מייצג את השכבות החלשות והמזרחיות.