בוטל העיקול על אופיס דיפו ישראל; מו"מ לפתרון הסכסוך

ביהמ"ש ביטל את העיקול בסך 51 מיליון שקל שהוטל על הרשת לבקשת אופיס דיפו העולמית, לאחר שהצדדים הסכימו לנסות לפתור את הסכסוך המסחרי ביניהם

‎‎בוטל העיקול הזמני שהוטל על רשת אופיס דיפו ישראל. בעקבות פשרה אליה הגיעה רשת אופיס דיפו העולמית עם אופיס דיפו ישראל, ביטל היום (ה') בית המשפט המחוזי בתל-אביב את העיקול הזמני בסך 51 מיליון שקל שהוטל על הרשת, במעמד צד אחד. זאת, לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה לעשות מאמצים לפתור את הסכסוך המסחרי ביניהם.

‏העיקול הזמני הוטל במסגרת תביעה שהגישה לפני כשבועייים אופיס דיפו העולמית נגד אופיס דיפו ישראל של קבוצת המשביר לצרכן, בסך 51 מיליון שקל. הבסיס לתביעה הוא אי-עמידתה של החברה בישראל בהתחייבותה להעברת תמלוגים לחברה העולמית, והיא מצטרפת לקשיים הקשים שבהם נתונה הרשת בישראל, הסובלת מירידה במכירות ורושמת הפסדים.

‏באחרונה הגישה המשביר לצרכן תביעה לביטול הסכם רכישת אופיס דיפו ישראל, ובענף מעריכים כי תביעה זו היוותה תמריץ לאופיס דיפו העולמית לתבוע את התמלוגים שלא שולמו.

‏לאחר הטלת העיקול נכנסו הצדדים למשא-ומתן, שבסופו הם הגיעו להסכמה להסכמה כי צו העיקול יבוטל, ואופיס דיפו ישראל התחייבה להודיע מראש אם תרצה לבצע דיספוזיציה (שינוי בעלות) בנכסיה, שלא במהלך העסקים הרגיל.

‏עו"ד דוד פורר ממשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות', המייצג את אופיס דיפו העולמית, מסר: "ביום שני בבוקר תישמע בקשת העיקול במעמד שני הצדדים, ועד אז ינהלו הצדדים משא-ומתן, כדי לנסות להגיע להסכמה כוללת של המחלוקות. אם לא תהיה הסכמה, יתקיים דיון מחודש בבקשת העיקול ביום שני".

‏את אופיס דיפו ישראל מייצג עו"ד צביקה בר-נתן ממשרד גולדפרב-זליגמן ושות'. ‏‎‎‏