רענן כץ תרם 100 אלף שקל לאקדמיה של איגוד הכדורסל

אחרי שתרם בשנתיים האחרונות לגלבוע/גליל, הפועל חולון והפועל ירושלים, הגיע תור איגוד הכדורסל ליהנות מתמיכה; כץ בוחן אפשרות להיכנס כמשקיע בהפועל ירושלים

רענן כץ ממשיך לתרום כספים לכדורסל הישראלי. בסוף השבוע הודיע איגוד הכדורסל כי איש העסקים האמריקאי-ישראלי העביר 100 אלף שקל לאקדמיה לכדורסל במכון וינגייט. את התרומה העביר כץ לאחר ביקור בסוף השבוע באקדמיה, אליה הגיע כאורחו של יו"ר האיגוד אבנר קופל.

כץ פגש בביקורו את המאמן הלאומי וראש האגף המקצועי אריק שיבק, וקיבל הסבר מהמאמן הראשי יעקב ג'ינו על מבנה האקדמיה ושיטות האימון. בהמשך צפה באימון של אחת מהקבוצות אותה אימנו דניאל גוט, ארז דגן ואדיר עמר. בנוסף, ביקר כץ במתקני האקדמיה ובביקור בחדרי המגורים של השחקנים, למד על צרכי האקדמיה ומטרותיה ואמר שיבחן בעתיד את האפשרויות להמשיך ולסייע.

"זה דבר גדול ואהיה מוכן לעזור בעתיד", מסר כץ באמצעות איגוד הכדורסל, "עושים שם עבודה גדולה, הגיע הזמן שיעשו דבר כזה. לי אין ספק שזה יעלה את רמת הכדורסל בארץ ואת התוצאות יראו תוך שנתיים-שלוש בוודאות. התרשמתי מאוד מהעבודה וההתנהלות ואני מתכוון להעמיק את הקשר שלי עם האקדמיה".

האקדמיה נכנסה לשנתה הרביעית לפעילותה. כיום מפעילה האקדמיה שלוש קבוצות בנים וקבוצת בנות אחת. הקבוצה הבוגרת לבנים משחקת בליגה הארצית, בעוד שהקבוצה הצעירה ביותר כוללת את מרבית שחקני נבחרת הקאדטים של ישראל.

כץ, לשעבר הבעלים של מכבי ת"א בכדורסל, תרם בשנתיים האחרונות למספר קבוצות כדורסל בארץ - גלבוע/גליל, הפועל ירושלים והפועל חולון. בביקורו הנוכחי בארץ הוא שוב בחן את האפשרות להיכנס להפועל ירושלים כמשקיע וכבעלים.