הפיטורים מגיעים גם לסרגון: ככל הנראה תפטר 10% מעובדיה

בישראל, החברה מפטרת שיעור נמוך יותר מהעובדים, כ-5% ■ פלטי: "מהלכים אלה יסייעו לנו להבטיח שנוכל להגדיל את הרווח הנקי שלנו בשנה הבאה למרות 'הרוח הנגדית' הזמנית"

סרגון מצטרפת לרשימה המתארכת של חברות ישראליות שמפטרות עובדים. החברה, ספקית פתרונות תקשורת אלחוטיים בקיבולת גבוהה, פרסמה היום את דוחות הרבעון השלישי והודיעה על שינויים ארגוניים, שיובילו להורדת ההוצאות התפעוליות שלה ב-11%. כחלק מזה, לפי ההערכות יפוטרו 10% מעובדי החברה ברחבי העולם, כלומר כ-70-90 איש.

בנוסף, בישראל, החברה תפטר ככל הנראה שיעור נמוך יותר מהעובדים, כ-5%. החברה מעסיקה כיום כ-350 איש בארץ, כך שמספר המפוטרים הוא כ-17.‏

נזכיר, כי השינוי המרכזי במצבת כוח האדם של סרגון היה בתחילת 2011, כשהיא רכשה את החברה הנורבגית ‏Nera‏, וכתוצאה מכך הכפילה את מספר העובדים שלה. היום מתכננים בסרגון איחוד של פונקציות מנהליות בארגון ואיחוד קבוצות המוצרים של סרגון ושל נרה. "מהלכים אלה יסייעו לנו להבטיח שנוכל להגדיל את הרווח הנקי שלנו בשנה הבאה למרות 'הרוח הנגדית' הזמנית, ויעניקו מנוף תפעולי נוסף לארגון ברגע שתחל הצמיחה הצפויה בשוק", אמר נשיא ומנכ"ל סרגון, עירא פלטי.‏‏‏

ברבעון השלישי, הכנסות סרגון הסתכמו ב-118 מיליון דולר. החברה רשמה הפסד תפעולי של 1.3 מיליון דולר והפסד נקי של 2.7 מיליון דולר. על בסיס ‏‏Non-GAAP‏ החברה רווחית עם רווח נקי של 3.3 מיליון דולר שהם 9 סנטים למניה - פחות מתחזיות האנליסטים. בקופת החברה היו 48.6 מיליון דולר ושווי השוק שלה הוא 191 מיליון דולר.

"אנו אופטימיים בנוגע לפעילות העסקית שלנו משום שאנו ממוצבים היטב בתחום שייהנה ממאיצי צמיחה בשנים הבאות", אמר פלטי, אך הוסיף שהחברה אינה חסינה מפני הסביבה המאקרו-כלכלית.