השיחה: רצים ברחובות תל-אביב

מי השתתפו במרוץ נייקי? ■ מי הגיעו לחתונה של הבן של דב איכנוולד? ■ מי חגגו עם רעיה שטראוס? ■ וגם: איך מסביר שי פירון את החבירה ליאיר לפיד?

למעלה מ-20 אלף רצים מילאו אמש (ג') את רחובות תל-אביב במסגרת מרוץ הלילה המסורתי בחסות חברת נייקי, שארך 10 ק"מ. עבור שליש מהרצים היה זה המרוץ הראשון שבו השתתפו אי-פעם, ו-30% מן הנרשמים היו נשים - לפי המארגנים, זהו האחוז הגבוה אי פעם של נשים באירוע ריצה בישראל.

אליסון פליקס, חיים זינו, מירוץ תל אביב בחסות נייקי / צילום: רוני שיצר
 אליסון פליקס, חיים זינו, מירוץ תל אביב בחסות נייקי / צילום: רוני שיצר

אליסון פליקס וחיים זינו

לכבוד המרוץ גייסה חברת נייקי אורחת כבוד - אליסון פליקס. פליקס ייצגה את נבחרת האתלטיקה של ארה"ב באולימפיאדת לונדון בקיץ האחרון וזכתה ב-3 מדליות זהב. את המקום הראשון בקרב הגברים תפס טסמה מוגס בן ה-24 שקבע תוצאה של 0:30:43. למקום הראשון מבין הנשים הגיעה מארי אליאס בת ה-31 בתוצאה 0:37:32. את המרוץ הזניקו ראש העיר המארחת רון חולדאי, מנכ"ל נייקי ישראל חיים זינו (שגם רץ בעצמו וסיים בתוצאה 0:52:25) ופליקס.

רפי ירושלמי, יאיר סהר, מירוץ תל אביב בחסות נייקי / צילום: יענקלה
 רפי ירושלמי, יאיר סהר, מירוץ תל אביב בחסות נייקי / צילום: יענקלה

רפי ירושלמי ויאיר סהר

בין אלה שהשתתפו במרוץ ונהנו מאווירת ההפנינג: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שסיים את המסלול ב-0:56:49; 200 חברי ועובדי בורסת היהלומים בראשות הנשיא יאיר סהר (0:59:42), ממלא מקום הנשיא רפי ירושלמי (0:54:47), שלקחו חלק במרוץ תחת הכותרת "רצים למען איל"ן" (איגוד ישראל לילדים נפגעים), זאת לאחר שבאחרונה החליטה בורסת היהלומים לאמץ את העמותה. גם זהבה קוגן, מנהלת המותג סמארט בישראל, השתתפה במרוץ, זו השנה השלישית, ושברה את השיא האישי שלה שעומד כעת על 0:59:11. קוגן פגשה על המסלול ערן תור מנכ"ל איי דיגיטל (1:00:03) שרץ ביחד עם עובדיו; משרד עו"ד ראב"ד מגריזו בנקל המשיך את המסורת כאשר 31 עורכי דין מהמשרד, כולל יורם ראב"ד (1:18:59) השתתפו במרוץ; 23 עורכי דין ועובדים של משרד גורניצקי רצו אף הם; גם רשות ניירות ערך ברשות היו"ר, שמואל האוזר (0:56:57 דקות), שלחה נציגות מכובדת. כמו כן, שלחה טבע קבוצה של כ-200 רצים שהתאמנו לקראת המרוץ במשך מספר חודשים.

מוטי זיסר ונוני מוזס משמחים חתן-כלה

מנכ"ל "ידיעות ספרים", דב איכנוולד, חיתן אמש את בנו אופיר עם בחירת ליבו מירי וינדר. לחתונה, שנערכה במתחם אווניו בקרית שדה התעופה, הוזמנו כ-750 אורחים.

מוטי וברכה זיסר, נישואי אופיר איכנוולד עב
 מוטי וברכה זיסר, נישואי אופיר איכנוולד עב

מוטי וברכה זיסר

את הזוג הצעיר חיתן הרב יונה מצגר. על השולחנות הונחו סידורי פרחים בצבעי לילך ולבן ובמרכז השולחן הוצבו פמוטי כסף. כנהוג בחתונה חסידית, רחבות הריקודים הופרדו לנשים וגברים וחבריהם של החתן והכלה שימחו אותם בשירה חסידית. באומנותי: הלהקה החסידית של נתנאל קופרמן.

דב ולואיז ויסגלס, נישואי אופיר איכנוולד עב
 דב ולואיז ויסגלס, נישואי אופיר איכנוולד עב

דב ולואיז ויסגלס

בין האורחים: מוטי וברכה זיסר, נוני מוזס, דב ולואיז ויסגלס, משה ליאון, אורן מוסט, דורית ומשה קראדי, אלי ונילי זהר, חיים רמון, אלעזר שטרן, דורית ואורי אורבך, בני בגין, מנחם ותחיה הורוביץ, יועז הנדל, איתן הבר ועוד.

בדש, פור והמוסדיים

כנס המוסדיים של בית ההשקעות פסגות נערך בשני בערב ב"בית על הים" ביפו. כ-150 לקוחות מוסדיים זכו לפגוש את אורחת הכבוד של הכנס דבורה פור. פור, שותפה ומייסדת חברת etfgi הנחשבת כיום לאחת המומחית המובילות בתחום תעודות הסל, הרצתה בנושא "לאן הולכת תעשיית תעודות הסל".

חגי בדש, דבורה פור, כנס המוסדיים של
 חגי בדש, דבורה פור, כנס המוסדיים של

חגי בדש ודבורה פור

הכנס עמד בסימן חדשנות ומקוריות ובהתאם לכך הוזמנו להשתתף בו שני אורחים צעירים: הסטארטאפיסט והאמן יוני בלוך, והשף עומר מילר הפעיל ברשתות חברתיות. בין בכירי פסגות שנכחו: חגי בדש המנכ"ל, טל קדם המשנה למנכ"ל, ארנון שיבולת יו"ר פסגות תעודות סל, טל ורדי המנכ"ל היוצא של פסגות תעודות סל ומחליפו גיל שפירא.

ריצ'י הנטר והיומנים

היסטריה קלה נרשמה אתמול בערב במתחם הסינמה סיטי בגלילות, שעה שבמקום נערך מפגש מעריצים של הסדרה "יומני החופש הגדול", בחסות חברת דיסני ישראל וחברת yes.

תמי לנדסמן, ריצ'י הנטר, יונה ויזנטל, מפגש מעריצי
 תמי לנדסמן, ריצ'י הנטר, יונה ויזנטל, מפגש מעריצי

תמי לנדסמן, ריצ'י הנטר ויונה ויזנטל

בין מאות המעריצים הנלהבים שאירחו תמי לנדסמן מנכ"לית דיסני ישראל וגיא קרני סמנכ"ל התוכן של החברה, ניתן היה למצוא את מנכ"ל מקאן אריקסון ריצ'י הנטר שהגיע עם ילדיו, עודד זהבי מפייפאל עם הבנות ניצן ועפרי, יונה ויזנטל, שי גולדן וח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ' עם הבת נואל שמככבת בסדרה.

מנדל מסייר

במפעלי הזכוכית פניציה שבירוחם, השיקו אתמול מתקן חדש בארובת המפעל. המתקן החדש, שעלותו נאמדת בכ-15 מיליון שקל, נועד למנוע פליטת מזהמים מתנור ייצור הזכוכית ויביא לכך שהמפעל יעמוד בהוראות חוק אויר נקי ובתקנים האירופאיים המחמירים. לכבוד חנוכת המתקן ערכה הנהלת המפעל סיור במקום לבעל השליטה בישראל אקוויטי
(IEL) המחזיקה בפניציה, המיליארדר היהודי מורט מנדל וליו"ר פניציה ומנכ"ל IEL משה וקסלר. עוד התלוו לסיור ולטקס הפתיחה מיכאל ביטון ראש מועצת ירוחם, ויוסי הובר יו"ר מרחב הנגב בהסתדרות. המסיירים הצטיידו בחלוקי עבודה, משקפי מגן ואטמי אוזניים, ומנדל עצמו נענה לבקשות עובדי פס הייצור והצטלם איתם.

עושים כבוד לשטראוס

במסגרת כינוס חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית נערך אמש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב אירוע הוקרה לרעיה שטראוס בן-דרור, על תרומתה לחיזוק הקשר עם יהודי התפוצות. ב-6 השנים האחרונות שטראוס שימשה כיו"ר הוועדה לשותפויות בסוכנות היהודית וקידמה סדר יום משותף בין קהילות יהודיות ברחבי העולם לבין רשויות בישראל במסגרת תכנית "שותפות ביחד" של הסוכנות היהודית.

רעיה שטראוס בן דרור, חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית / צילום: יובל יוסף
 רעיה שטראוס בן דרור, חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית / צילום: יובל יוסף

רעיה שטראוס בן-דרור

אירוע ההוקרה נערך בהשתתפות נציגי קהילות וארגונים יהודים מרחבי העולם שהגיעו לכינוס של הסוכנות, ובנוכחותם של נציגי המגזר העסקי בישראל, ששותפים לפעילות של הסוכנות היהודית. הגיעו לפרגן: בן זוגה של רעיה, שמואל בן-דרור, האח מיכאל שטראוס, דב לאוטמן, דני טרגן, דן הרכבי, סופי בלום, מושיק תאומים, סגן יו"ר הסוכנות היהודית רני טריינין, נשיא ומנהל פיתוח משאבים בינלאומי בסוכנות היהודית מישה גלפרין, סמנכ"לית התכניות בסוכנות לאה גולן ומנהלת יחידת השותפויות אנדריאה ארבל.

מה הסטטוס

Shay Piron עונה לחברים התמהים מה לו וליאיר לפיד: גאולה, תיקון עולם ושיפור החברה אינם עניין של מגזר