רק 8.4% רייטינג למשחק הבכורה באצטדיון בנתניה

המשחק בין מכבי נתניה להפועל ת"א היה השני הכי פחות נצפה בעונת 2012/13 ■ הרייטינג הממוצע העונה לליגת העל בכדורגל בערוץ 1: 9.9%

אירוע הפתיחה הרשמי של אצטדיון הכדורגל החדש בנתניה היה אמנם מרשים ומשך כ-13,000 צופים, אבל בכל הקשור לנתוני צפייה בטלוויזיה, מדובר באחד מהמשחקים הכי פחות מעניינים העונה.

"המשחק המרכזי" בין מכבי נתניה להפועל תל-אביב במסגרת המחזור ה-8 בליגת העל בכדורגל (1-2 לנתניה) אתמול (א') הביא לערוץ 1 רייטינג ממוצע של 8.4% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים. מספר הצופים הממוצע במשחק עומד על 189,000.

מדובר במשחק השני הכי פחות נצפה העונה בליגת העל. רק המשחק בין הפועל באר-שבע למכבי חיפה במחזור השלישי הביא רייטינג נמוך יותר (7.3% בממוצע). בתום 8 מחזורים עומד הרייטינג הממוצע של ליגת העל בערוץ 1 על 9.9%.

הפועל תל-אביב, שזכתה ל-3 שידורים רצופים ב"משחק המרכזי", תהנה גם בשבוע הבא מהופעה בפריים-טיים של ערוץ 1 שישדר את הדרבי התל-אביבי.

כזכור, לכמות השידורים בערוץ 1 יש משמעות כלכלית: במסגרת הסכם השיווק בין הטוטו וההתאחדות לכדורגל מוקצה סכום של כ-6 מיליון שקל, שמתחלק על-פי כמות נקודות הרייטינג שכל קבוצה צברה בשידורי ב"משחק המרכזי". עד לשלב זה של העונה זכתה מכבי תל-אביב לכמות נקודות הרייטינג הגבוהה ביותר - 20.95 נקודות במצטבר.

בתוך כך, תוכנית הספורט "בועטים", בהנחייתה של שרון פרי, ששודרה החל מ-23:00 בערוץ 1, הביאה אתמול רייטינג של 5.3%.