איתמר שגיא בתערוכת יחיד "רקמה ישראלית חדשה"

התוצרים שלו הם מוצרי עיצוב: סדרה של קערות רכות, ספר רקום, כיסא נדנדה לבוש במעיל רקום, ציורים על נייר שמשולב בהם קולאז' רקום ותפור

תערוכת היחיד של איתמר שגיא בגלריה פריסקופ לעיצוב עוטפת את המתבונן בגלים של צבע ורגש. יצירותיו של שגיא הן רקמות ומעשי טלאים, עשירות במבע ובמסרים. התוצרים שלו הם מוצרי עיצוב לכל דבר: סדרה של קערות רכות, ספר רקום, כיסא נדנדה לבוש במעיל רקום, ציורים על נייר שמשולב בהם קולאז' רקום ותפור. העבודות גם מוצעות למכירה (בין 140 ל-3,000 שקל, כל אחת יחידה במינה).

קונספט מסורתי

שגיא מציג בתערוכה "רקמה ישראלית חדשה", את מקורות השראתו הוא שואב מסיפור חייו ומזיכרונות ילדותו, אותם הוא שוזר בטכניקה מעורבת של רקמות אתניות, מזוהות מכור ההיתוך הישראלי. רקמת כיפות בוכרית, רקמת עיטור בדואית, תך מוצלב ותך שרשרת, משולבים בתפירת כפתורים גדושה כתכשיטים לבד. שגיא (46), בוגר שנקר בעיצוב טקסטיל מספר שלמד רקמה כבר בבית הספר היסודי, בכיתה שבה היה רוב מוחלט של בנות. כמי שבחר לעסוק באומנות מיומנת ועמלנית הוא שייך לזרם של arts and crafts - המתנודד על התפר שבין בעל מלאכה מסורתי ליוצר קונספטואלי. המותג שלו "מוסקט" מציע מוצרים שכולם בעבודת יד אישית ומלאת כוונה, עוטפים חוויה אמנותית מרגשת. הביקור בתערוכה שאצרה שרי פארן הוא כמו כניסה לעולם רך ומפתה. שגיא "מלביש את חלל הגלריה" בעבודות, שמספרות סיפור. הקהל מוזמן לראות ולמשש.

מתי, איפה וכמה: גלריה פריסקופ, בן יהודה 176, ת"א, הפתיחה הערב 20:00; ו', ש' 11:00-13:00; ב'-ה' 15:00-20:00. הכניסה חינם.