מניית היום: מזנקת בכ-7% לאחר פרסום דוח חזק לרבעון

הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-14.2 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 5.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ■ מחלקת דיבידנד בהיקף 6 מיליון שקל

חברת צנורות המזה"ת , מקבוצת גאון החזקות, מציגה שיפור ניכר ברווחיה: צינורות סיימה את הרבעון השלישי של השנה ברווח נקי של 7.4 מיליון שקל לעומת רווח נקי בסך של כ-74 אלף שקל אשתקד, ולעומת רווח נקי של 5.8 מיליון שקל ברבעון הקודם.

הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ב- 18.6 מיליון שקל לעומת רווח בסך 995 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הדוחות הכספיים של החברה מצביעים על כך שההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו ב- 161.7 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 138.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה נובעת בעיקרה מגידול במכירות צנרת ורכיבים למערכות סולאריות.

הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-455 מיליון שקל עלייה של 49% לעומת כ-305 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה נובעת בעיקר מאיחוד חברת פלסים וכן מגידול במכירות צנרת ורכיבים למערכות סולאריות.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ- 25.8 מיליון שקל, עלייה של כ-9% לעומת כ- 23.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עמד על 16% לעומת 17% אשתקד. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-73.5 מיליון שקל, גידול של 45% לעומת 50.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי בתקופה עמד על 16.2% לעומת 16.7% אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-14.2 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 5.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח התפעולי ברבעון השלישי עמד על 8.8% לעומת רווח תפעולי בשיעור 3.8% בתקופה מקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי בתשעת החודשים הסתכם בכ-38 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של 11.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח התפעולי לתקופה הינו 8.4% לעומת רווח בשיעור של 3.8% בתקופה המקבילה אשתקד.

דירקטוריון החברה הודיע על חלוקת דיבידנד במזומן בסך של 6 מיליון שקל.

יצחק מולכו, מנכ"ל צינורות: "צינורות חידשה פניה ונמצאת היום בנקודת היערכות מתקדמת אשר מאפשרת לה להמשיך ולהתפתח באופן תחרותי, גם נוכח האירועים הכלכליים ובאי וודאות בשווקים. השלמנו תהליך של הרחבת ליבת העסקים לתחומי צנרת הפלסטיק, הצנרת המתקדמת בתחום התרמו סולארי וכן בתחום המסורתי של צנרת הפלדה ע"י רכש קו חדש בטכנולוגיה המתקדמת מסוגה לייצור צינור בעל תפר ספיראלי".