סיאלו לא הצליחה להסכים עם מחזיקי האג"ח - והולכת לפירוק

לדברי איציק הניג, מנכ"ל סיאלו, נמצא לחברה משקיע שיכול להזרים כסף לחברה, אולם התנאי לעשות זאת היה המרת האג"ח למניות. בעלי האג"ח העדיפו ללכת לפירוק ולכן הוגשה הבקשה

חברת סיאלו הודיעה היום כי לאחר שלא הצליחה להגיע להסדר עם בעלי האג"ח, החברה הולכת לפירוק. סיאלו, המפתחת מוצרים אנדוסקופיים לתחום רפואת השיניים וכן שתלים דנטליים, נסחרת ברשימת השימור לפי שווי של 3.5 מיליון שקל.

לדברי איציק הניג, מנכ"ל סיאלו, נמצא לחברה משקיע שיכול להזרים כסף לחברה, אולם התנאי לעשות זאת היה המרת האג"ח למניות. בעלי האג"ח העדיפו ללכת לפירוק ולכן הוגשה הבקשה.

הניג: "אנחנו חושבים עדיין שהמוצרים שלנו, אלה הנמכרים ואלה הנמצאים בפיתוח, הם טובים. יש עדיין חלון הזדמנויות להגיע להשקעה, עד שהפירוק יכנס לתוקף".

בקופת החברה יש נכון לסוף הרבעון השלישי של השנה כ-2 מיליון שקל, במזומן ובפיקדון במזומן שנמצא אצל נאמן האג"ח. כמו כן ייתכן שהחברה תוכל להשיג מזומנים נוספים אם תמכור את הקניין הרוחני שלה.

סאילו רשמה מכירות של 52 אלף שקל בלבד בתשעת החודשים הראשונים של 2012, ממוצריה בתחום האנדוסקופיה. היא מפתחת שתל דנטלי חדש אותו קיוותה למכור לחברה בתחום הדנטלי וכך לממן את המשך פעילותה, אך בעלי האג"ח לא האמינו כי ניתן להגיע לעסקה כזו בטווח זמן סביר ולכן בחרו לפרק את החברה.