תקציב הפרסום של חברת ZER4U, הרשת המתמחה בפרחים ומתנות, עובר לפרסום AVRAHAM. התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום אליקים-הרמן.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי החברה פרסמה בשנה החולפת בהיקף של 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון. רשת ZER4U שייכת לקבוצת פישמן.
פרסום AVRAHAM מטפל בין היתר בתקציבי רנואר, קדס קידס, אאודי וצ'מפיון.
* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה בעיתון "גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.