"זעק" למכור מלאנוקס וכעת ממליץ על מניה שזינקה 108%

ג'ים קריימר, הפרשן הצבעוני של CNBC, ממליץ על סקטור הבנקאות בכלל ועל מניית בנק אוף אמריקה בפרט ■ "לפעמים ההשקעה הטובה ביותר היא לקנות גבוה ולמכור גבוה יותר"

ג'ים קריימר, הפרשן הבכיר של CNBC, יוצא בהמלצה חדשה. לפני מספר שבועות הוא העניק "המלצה חמה" לכל משקיעי מלאנוקס כאשר אמר בתוכנית שלו כי עליהם "לזרוק" את המניה משום שהוא אינו מאמין להנהלה. כשבוע לאחר ההמלצה שלו, מלאנוקס פרסמה אזהרת רווח, והמניה המשיכה לצלול בעשרות אחוזים. אז מהי ההמלצה החמה של קריימר עכשיו?

"לפעמים ההשקעה הטובה ביותר היא לקנות גבוה ולמכור גבוה יותר", טוען קריימר ומוסיף כי זה המקרה עבור מניית בנק אוף אמריקה , שסיימה את 2012 עם עלייה מטאורית של 108%.

אז למה לקנות מניה שזינקה ביותר מ-100%? הפרשן הצבעוני טוען כי הסיבה לכך נעוצה בסנטימנט החיובי של סקטור הפיננסים והבנקאות. "חשוב לזכור שבערך 50% מתנועת המניה קשורה לסקטור אליו היא משתייכת". קריימר מאמין כי שנת 2013 תהיה "שנה נפלאה עבור הבנקים הגדולים בארה"ב".

"הכלכלה ממשיכה להשתפר, שוק הדיור ממריא, הצריכה הפרטית עולה וגם התעסוקה משתפרת", הוא טוען ומוסיף כי השיפור הכלכלי עשוי להוביל לעליית ריבית מוקדמת מהצפוי, עניין שייטיב עם רווחי הבנקים. "מעבר לכך, מרבית החששות שהותירו את מניות הבנקים מאחור חלפו כעת".