האוהדים לא היו מרוצים מהמשחק - וקיבלו את הכסף בחזרה

כל 17,517 אוהדי פיניקס שהגיעו למשחק ה-NBA מול דאלאס בחודש שעבר יכלו לקבל זיכוי על הכרטיס - אך רק 365 אנשים בחרו לעשות זאת

בצעד שיווקי מקורי ויוצא דופן, קבוצת ה-NBA פיניקס סאנס רקחה הצעה מיוחדת לאוהדיה שבחרו לרכוש כרטיס למשחק שקיימה ב-6 לדצמבר מול דאלאס מאבריקס: מי שלא מרוצה, יכול לקבל על הכרטיס זיכוי מלא. "זו פונקציה בעזרתה נגרום לאנשים לדגום את המוצר שלנו", אמר נשיא הקבוצה, ג'ייסון רוולי. "זו דרך מצוינת לגרום לאנשים להיות מעורבים".

כעת אפשר להכתיר את המהלך כהצלחה: פיניקס הודיעה כי רק 365 אוהדים בחרו לבקש זיכוי על הכרטיס שלהם, מתוך קהל שכלל 17,517 אנשים בסך הכל, במשחק בו הפסידה הקבוצה 97-94 (2% מסך הקהל). מדובר על כמות אוהדים הגבוהה בכ-2,700 אוהדים ביחס לממוצע שרשמה פיניקס בעונה הקודמת.

בפיניקס סיפרו לסוכנות הידיעות "בלומברג" כי ההכנסות מאותו ערב היו גבוהות ב-21% מאלו שרשמו במשחקי הבית הקודמים של הקבוצה.

ממוצע הקהל של פיניקס בעונה הנוכחית עומד על 14,679 צופים למשחק - השישי הכי גרוע ב-NBA (מתוך 30 קבוצות). זהו ממוצע הקהל הנמוך ביותר של הקבוצה מאז 1992, אז עברה לשחק באולם ה-US Airways Center, שמכיל יותר מ-18 אלף מקומות.

"האוהדים היו רגילים לראות כאן את סטיב נאש, והעונה הם לא בדיוק ידעו למה לצפות", הסביר רוולי את הצעד השיווקי יוצא הדופן. "זה צעד שנועד להביא לכאן עוד אנשים".