מניית היום: מזנקת ב-10% על רקע הערכות להגדלת מכירות

פרוקוגניה הקימה מרכז עולמי לשירותי ניתוח וניטור סוכרים בתרופות ביולוגיות, הצפוי לקדם משמעותית את מכירות החברה

חברת פרוקוגניה , העוסקת במכירה ופיתוח של טכנולוגיות ומוצרים ייחודיים להאצת פיתוח וייצור תרופות ביולוגיות, מודיעה על השלמת הקמת מרכז עולמי למתן שירותי ניתוח וניטור מבנים סוכריים בתרופות ביולוגיות עבור חברות הביו-פארמה והביו-סימילר, כחלק מתהליך התמקדות החברה בהרחבת המכירות של מוצריה ושירותיה.

במסגרת המרכז החדש תספק פרוקוגניה מענה כולל לשוק הביו-פארמה בתחום האנליזה של הסוכרים באמצעות מגוון טכנולוגיות בשלות, מוכחות ומיושמות. בכוונת פרוקוגניה להתחיל מיידית במכירה של מוצריה ושירותיה באמצעות המרכז החדש ולהערכת החברה הפעילות החדשה תקדם משמעותית את מכירות החברה, תקצר את תהליכי המכירה ואף עשויה לקדם בעתיד הסכמי שיתופי פעולה.

המרכז החדש יחזק את נוכחות החברה בשווקי היעד המרכזיים, אירופה, ארה"ב ואסיה, שם נמצאים ריכוזים גדולים של חברות ביו-פארמה, והוא יכלול סניפים מקומיים לשיווק ותמיכת לקוחות במטרה להעלות את נגישות השירותים ללקוחות בשווקי היעד.

לפרוקוגניה ניסיון רב ומומחיות בתחום ניתוח וניטור המבניים הסוכרים במגוון שיטות המשלימות זו את זו ומציעות מענה כולל לצרכי שוק הביו-פארמה והביו-סימילר לבדיקת הסוכרים של תרופות ביולוגיות וביו-גנריות (ביו-סימילר). ניתוח וניטור מבנה הסוכרים מהווה חלק חיוני בתהליך פיתוח וייצור התרופות הללו. התרופות הביולוגיות הינן חלבונים המיוצרים בשיטות של הנדסה גנטית, וברובם נושאים סוכרים מורכבים. מבנה הסוכרים בתרופות הינו בעל השפעה מהותית על תכונות התרופה, כולל הפעילות שלה ופרופיל הבטיחות שלה, ולפיכך קיימת דרישה גוברת מצד חברות הביו-פארמה והרגולציה לניתוח וניטור המבנים הסוכרים. שוק התרופות הביולוגיות הגיע לכ-138 מיליארד דולר בשנת 2011 והוא ממשיך לצמוח בקצב של כ-11% בשנה.

ד"ר רות בן יקר, מנכ"לית פרוקוגניה מסרה כי "על רקע הגידול במכירות החברה והמיקוד שלנו בשיווק ומכירות של שירותי ניתוח וניטור הסוכרים בתרופות ביולוגיות בעזרת מגוון טכנולוגיות, החלטנו להרחיב משמעותית את הפנייה והנגישות שלנו ללקוחות בעולם והקמנו את המרכז החדש על סניפיו. הקמת המרכז תאפשר לנו לתת מענה מיטבי לצרכי השוק, להגדיל את הנגישות שלנו אל לקוחותינו ולהגביר את המודעות לערך המוסף הגבוה של שירותי החברה. המרכז החדש החל לפעול בימים אלו בשווקי היעד המרכזיים שלנו באמצעות שלושה מרכזי תמיכה בגרמניה, בארה"ב ובהודו, ולהערכתנו עשוי לסייע לצוותי המכירות שלנו ולקדם משמעותית את מכירות החברה".