עוד ספונסר לאמיר וינטרוב: אופרייט ליס

חברת הליסינג חתמה עם הטניסאי לעונה הקרובה, ובנוסף לתמיכה כספית חודשית העניקה לו רכב סיטאורן C4. מצטרפת לבנק דיסקונט שאימץ את וינטרוב החודש

חברת הליסינג אופרייט ליס תעניק חסות לטניסאי אמיר וינטרוב. החברה תעניק לוינטרוב, המדורג 196 בעולם, במהלך שנת 2013 תשלום מדי חודש. בנוסף, במסגרת ההסכם העניק היום (ה') מנכ"ל אופרייט ליס, רן גנץ, לויינטרוב רכב סיטרואן C4. "הזדעזעתי לגלות שאחד הטניסאים הטובים בישראל נאלץ לישון בשדות תעופה כי אין לו תקציב לבתי מלון. לכן החלטנו לתמוך באמיר במטרה להעניק לו שקט נפשי על המגרש", אומר גנץ, "שמחנו להיות חלק מהצלחתו של אמיר ויינטרוב כבר באליפות אוסטרליה. אנו מאחלים לו להגיע לשיאים רבים נוספים בליווי אישי וצמוד שלנו לאורך כל השנה. הצלחתו של אמיר היא תעודת כבוד, לא רק לאמיר עצמו ולאופרייט ליס, אלא גם לספורט הישראלי ולמדינה כולה".

ויינטרוב סיפר על חשיבות הסיוע עבורו: "ברצוני להודות על האמון והתמיכה שהעניקה לי חברת אופרייט ליס. הסיוע של החברה הוא משמעותי עבורי בתקופה זו של הקריירה. אני מקווה שהקשר בינינו יימשך שנים רבות".

זהו הסכם החסות השני שווינטרוב חותם במהלך 2013, אחרי שחתם בתחילת השנה על חסות עם בנק דיסקונט. וינטרוב, 26, רשם לפני שבוע את הישג השיא שלו בקריירה כשהצליח להעפיל לסיבוב השני בטורניר אוסטרליה - הגראנד סלאם הראשון אליו מצליח ויינטרוב להיכנס להגרלה הראשית. ההצלחה באוסטרליה הבטיחה לווינטרוב גם אתה סכום הגבוה אי פעם שהשיג מטורניר - 47,750 דולר.