קריימר: המניה הזו תהיה הטובה ביותר במדד הדאו ג'ונס

הפרשן הבכיר של CNBC המליץ לפני מספר שבועות "למכור, למכור, למכור" את מלאנוקס וצדק ■ החברה עליה הוא ממליץ פרסמה את תוצאותיה בסוף השבוע ועקפה את תחזיות האנליסטים

ג'ים קריימר, הפרשן הבכיר של CNBC ידוע בהמלצות השנויות במחלוקת שלו. לפני מספר שבועות הוא המליץ "למכור, למכור למכור" את מלאנוקס, בשל הזעזועים שעברו על החברה, ואכן צדק כאשר מניית החברה צנחה ביותר מ-60% מאז ההמלצה. בסוף השבוע הוא המליץ לקנות את מניית פרוקטר אנד גמבל , שדיווחה על תוצאותיה הכספיות ועקפה את תחזיות האנליסטים. קריימר טוען כי זו תהיה "המניה הטובה ביותר הנסחרת במדד הדאו ג'ונס".

אומנם בעבר קריימר השמיע ביקרות חריפה כנגד מנכ"ל החברה, רוברט מקדונלד, אך בתוכנית שלו ב-CNBC ביום שישי קריימר טען כי הוא "מאמין גדול בחברה", לאחר שסיפקה תחזיות מעולות בשיחת הועידה שערכה ההנהלה עם המשקיעים לאחר פרסום הדוחות שלה.

כאמור, חברת מוצרי הצריכה הגדולה בעולם דיווחה על זינוק של יותר מ-100% ברווח ברבעון החולף ל-4.06 מיליארד דולר או 1.39 דולרים למניה. ההכנסות טיפסו ל-22.18 מיליארד דולר, בהשוואה ל-22.14 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2011.

לאחר הדוחות, מניית החברה זינקה בכ-4% וקריימר אמר כי המניה עשויה להמשיך לעלות באופן משמעותי. "מקדונלד ענה לכל מבקריו, הוא מבין בעסקים".