הערכות: פימי הגדילה את החזקתה בגילת לוויינים

קרן אמריקנית מכרה באחרונה 5.2% ממניות החברה, וייתכן שהקרן של ישי דוידי הייתה בין הקונים

האם קרן פימי של ישי דוידי הגדילה את ההחזקות שלה בגילת לוויינים? קרן אמריקנית בשם Roumell Asset Management, שהחזיקה ב-5.2% ממניות גילת, דיווחה בסוף השבוע שמכרה את מלוא ההחזקות שלה בסוף 2012. פימי אמנם לא רכשה מניות ישירות מהקרן האמריקנית, אך לא מן הנמנע שחלק מהמניות שנמכרו בשוק הפתוח, נרכשו בסופו של דבר על-ידי הקרן של דוידי.

בעלת המניות השנייה בגודלה

גילת , המנוהלת על-ידי ארז ענתבי, מפתחת תחנות לוויין זעירות שמיועדות לתקשורת, ומספקת אותן יחד עם שירותים נלווים. קרן פימי נכנסה להשקעה בגילת בספטמבר והגדילה את החזקתה מאוחר יותר ל-18.5% מהחברה. אם אכן רכשה הקרן מניות נוספות, היא צפויה לפרסם על כך דיווח. קרן פימי היא בעלת המניות השנייה בגודלה לאחר קרן יורק, שמחזיקה ב-19.6% מגילת. באחרונה אושר מינויו של דוידי כדירקטור בגילת.

קרן רומל ממרילנד נכנסה להשקעה בגילת בסוף 2011, כאשר מניית גילת נסחרה סביב 4 דולר. כאמור, בסוף 2012 היא מימשה את ההחזקות שלה. בתקופה זו מניית גילת נסחרה במחיר שגבוה מ-5 דולר, כך שסביר להניח שהקרן רשמה רווח נאה על השקעתה בגילת.

גילת תפרסם את דוחות 2012 ב-13 בפברואר. בימים האחרונים החברה הודיעה על חוזה בהיקף של 9.6 מיליון דולר בפרו, וחוזה אסטרטגי של החברה הבת, Wavestream, עם האניוול. בצד השלילי, גילת פיטרה עשרות בודדות של עובדים, במה שהוגדר בחברה כ"התייעלות בהתאם לצרכים". גילת נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 220 מיליון דולר.