משה עזרא, המתווך החשוד בהונאת הענק: "לא עוקץ ולא שמוקץ"

עזרא, המתווך החשוד כי עקץ רבים מלקוחותיו: "לא ברחתי, לקחתי פסק-זמן; הסתבכתי עם אנשי השוק האפור; אחזיר את הכסף" ■ מעצרו הוארך ב-6 ימים

עם נחיתתו בארץ של משה עזרא, מתווך הנדל"ן המוכר החשוד בהונאת ענק של לקוחותיו בהיקף של יותר מ-10 מיליון שקל, הבהיר האחרון בשיחה עם חדשות 2 את נסיבות הימלטותו והבטיח להחזיר לקורבנותיו לכאורה את כספם.

"יש לי הרבה מה להגיד", פתח עזרא את דבריו., "ואת הדברים שיש לי לומר - אגיד במשטרה", ציין, והדגיש כי "הדברים עתידים להתבהר בימים הקרובים".

לכשעומת עם שאלת העוקץ, הכחיש עזרא את הטענות ואמר כי "לא היה ולא נברא. אני איש עבודה מוכר. עשיתי לאנשים רק טוב בחיים שלי".

"נקלעתי לסחרור של בעיות כלכליות עם אנשי השוק האפור, וזה עשה את כל הבלגן", הודה המתווך. "לא נעלמתי לשום מקום, ולא לקחתי מיליונים. לא היה עוקץ. הכסף יחזור אל הלקוחות", הבטיח.

אמש (ה') בשעות הערב נעצר עזרא בנתב"ג, ובין הלקוחות שעל-פי החשד נפלו קורבן למעשה המירמה נמנה גם מאמן הכדורסל פיני גרשון. היום (ו') האריך בית המשפט את מעצרו של עזרא ב-6 ימים.

חברת האחים דוניץ הכחישה כל קשר לעזרא, שסיפר כי לא תכנן להימלט - אלא לקחת פסק-זמן מהצרות שפקדו אותו. "אני פה בישראל, חזרתי בגאווה לארץ", אמר דקות לאחר שנעצר בנתב"ג.

צילום תמונה: שלומי בוצ'צ'ו