בית בכפר בוחנת את העברת התקציב מזרמון לפוגל או LEAD

בשנים 2010-2011 פרסמה רשת הדיור המוגן בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון ■ ברשת מכחישים כי בכוונתם להפסיק את ההתקשרות עם זרמון

האם משרד הפרסום זרמון DDB בדרך לאבד את תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן בית בכפר? ל"גלובס" נודע כי לאחרונה נפגשו נציגים מהרשת עם מספר משרדי פרסום. עם תום הפגישות הוחלט לשקול ברצינות רבה יותר 3 משרדים שמועמדים לקבל את התקציב, ביניהם משרדי הפרסום LEAD ופוגל-אוגילבי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנים 2010-2011 פרסמה רשת בית בכפר בהיקף כספי של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון.

באופן רשמי מכחישים היום (א') ברשת כי בכוונתם להפסיק את ההתקשרות עם זרמון DDB, אך מנגד טוענים גורמים בענף הפרסום כי עם שני המשרדים התנהלו מגעים מתקדמים, שכללו גם דיונים מסחריים, ממש עד הימים האחרונים.

תקציב הפרסום של בית בכפר עבר לטיפולו של זרמון DDB כשהמשרד פעל תחת הבעלות הקודמת של אילון זרמון והדר גולדמן. התקציב נשאר במשרד גם כשעבר לבעלותו של זרמון בלבד, ומאז עלו מספר קמפיינים שכללו בעיקר פעילות רדיו אך גם מעט טלוויזיה.

בית בכפר היא רשת ארצית לדיור מוגן שנוסדה בשנת 1990. כיום מפעילה הרשת 6 מרכזי דיור מוגן בפריסה ארצית. זרמון-גלודמן נבחר לטפל בתקציב כשהרשת הייתה ונמצאת בתהליכי בנייה מתקדמים של פרויקט דגל על חופי הכנרת.

הפרויקט בשם "חוף כנרת resort" מייצג שינוי תפיסה בתחום הדיור המוגן - מעבר ממבנים בודדים לשיטת ה-"gated community" הנפוצה בפלורידה. על-פי התוכנית יקומו למעלה מ-500 יחידות דיור לגיל השלישי בחוף גינוסר בכנרת, והוא ממותג כפרויקט הגדול והיוקרתי ביותר שהוקם אי-פעם בתחום הדיור המוגן בישראל.

חלק לא מבוטל מהפרסומים של זרמון בתקופה הזאת עסק בקידום פרויקט זה.