התקציב טופל בשנים האחרונות בגיתם BBDO • הפרסום לאוניברסיטת בן גוריון יתרכז בבניית המיתוג מחדש שיבליט את היתרונות של אוניברסיטה בכלל ושל בן גוריון בפרט על פני אלטרנטיבות ההכשרות הרבות שצצות בעולם החדש
היקף תקציב ההשקה עומד על כ-4 מיליון שקל • הבחירה בזרמון נעשתה לאחר מכרז בו השתתפו חמישה משרדי פרסום
ההתקשרות מתייחסת לשירותי סטודיו וחלק מהקריאייטיב באוף-ליין ובדיגיטל • תקציב הפרסום של ישראייר נאמד במיליוני שקלים בודדים
מספר חודשים לאחר מינויה למנכ"לית זרמון גרופ, המאמצים של אליקה מרחבי מתחילים לשאת פרי: תחת ניהולה גייס המשרד את תקציב הפרסום של חברת We-Sure בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל
בשל העובדה שבמציאות הנוכחית בענף הסלולר מיתוג של שחקן מחיר לא יספיק, באקספון ינסו לשדר שהם "שחקן מחיר עם אפיל של שחקן גדול"
היקף התקציב, שטופל קודם לכן ע"י זרמון גרופ, עומד על כ-5 מיליון שקל שנה, וההתקשרות כוללת טיפול בקריאייטיב ובמדיה
בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם
על התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, יתמודד בין היתר פרסום זרמון
הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקל, כולל שיר מקורי של מקסימיליאן בעיבודו של המפיק המוזיקלי קותימאן ■ לפי הערכות, מקסמיליאן תשתכר עשרות אלפי שקלים עבור הקמפיין
כך קבע ביהמ"ש ■ מדובר בקמפיין שבו שימשה הזמרת נינט טייב כפרזנטורית של המותג דלתא כחלק ממהלך מיתוג מחדש - קמפיין שהפך למריבה בין שני המשרדים
אילון זרמון מצטרף לשיח העיסוק במשקל, בהשקה מחודשת בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
הרשת, שנערכת לשינויים בשוק, הפקידה את מערך הפרסום בידי זרמון DDB ■ תנסה לבדל את עצמה בזכות היבוא המקביל ■ המנכ"ל אייל רביד: "אני רוצה להיות במגרש של הגדולים"
את המותג, שיתחרה בדומינו'ס פיצה ובפיצה האט, הביא לישראל היזם אסף גרינברג
הקמפיין יתמקד במותגי שיער, בישום, איפור וטיפוח שניתן להשיג ברשת ■ גינזבורג משמשת כפרזנטורית של אפריל זו העונה השביעית תמורת כ-150 אלף דולר לשנה
בכוונת המכללה להשקיע בפרסום כ-4 מיליון שקל, רובם בדיגיטל
צים קיבל את מלוא הבעלות על אופיס דיפו, לאחר שיצא מהשותפות בריטייל 3000 ■ טוען: "לרשת פוטנציאל עצום" ■ היקף התקציב השנתי: כ-5 מיליון שקל במחירים ריאליים
אוניברסיטת בן גוריוןגיתםמשרדי פרסוםתקציב פרסום