אינטרפבליק פותחת יחידת פרסום חדשה - Lowe ישראל

היחידה העסקית החדשה, שתפעל לצד מקאן-אריקסון, תתמקד בתקציבי פרסום בינלאומיים ■ בוחנת התמודדות על תקציב הפרסום הבינלאומי של סודה סטרים

קבוצת הפרסום אינטרפבליק החלה להפעיל בישראל מותג פרסום חדש - חברת Lowe. הנציגות תפעל בישראל כיחידה עסקית נפרדת לצד מקאן-אריקסון ותתן שירות ללקוחות בינלאומיים. בראש הנציגות הישראלית תעמוד דנה בראז.

קבוצת אינטרפבליק פעילה בישראל באמצעות שתי זרועות - משרד הפרסום מקאן-אריקסון ומשרד הפרסום ראובני-פרידן.

פרויקט בינלאומי שכבר נמצא על הכוונת של היחידה החדשה הוא תקציב הפרסום הבינלאומי של סודה סטרים. ל"גלובס" נודע כי היחידה עובדת על פרויקט בנושא, ולצורך העניין הגיע לארץ אלון זייפרט, איש הקריאייטיב המיתולוגי של מקאן-אריקסון, שעובד בשנים האחרונות במקאן ניו-יורק. זייפרט מועסק במקאן ניו-יורק כאיש למשימות מיוחדות. הוא נשלח לרחבי העולם לצורך מכרזים חשובים או במקרים שבהם יש משברים של לקוחות.

תקציב סודה סטרים הוא אחד התקציבים הישראליים הסקסיים בעולם. את הקמפיין העולמי הנוכחי, השנוי במחלוקת של החברה, יצר אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בעולם, פיטר בוגובסקי. התשדיר, שאורכו 30 שניות, מציג בקבוקים של משקאות קלים בעלי שמות פיקטיביים, שנעלמים בשעה שאנשים משתמשים במכשיר להכנת הסודה, כדי להעביר "מסר רב עוצמה על פסולת וקיימות".

בגמר הסופרבול התשדיר שודר בגרסה מרוככת, וישנן מדינות שבהן הוא נפסל לשידור כמו למשל בבריטניה.

בישראל פעלה החברה עד לאחרונה באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, שיצר עבורם קמפיין מקומי.

אולם, עתה נראה כי החברה לא תמשיך לפעול באמצעות המשרד ותשתמש במהלך החודשים הקרובים בקמפיין המיובא מחו"ל. את המדיה תרכוש חברת המדיה יוניברסל מקאן.

אילן שילוח, יו"ר מקאן ישראל, מסר: "הנציגות הישראלית תביא עימה בשורה קריאיטיבית חדשה באמצעות מתן שירות אישי ומהיר לצרכים הפרטניים של לקוחות בארץ ובחו"ל".