אריק וילנסקי מונה למנכ"ל א.דורי בניה

וילנסקי מחליף את המנכ"ל היוצא יהודה בראון שכיהן בתפקיד במשך שנה וחצי ועזב לעסקים פרטיים

קבוצת א.דורי, בניהולו של רונן אשכנזי, הודיעה היום כי אריק וילנסקי, מונה לתפקיד מנכ"ל א.דורי בניה. וילנסקי מחליף את המנכ"ל היוצא יהודה בראון שכיהן בתפקיד במשך שנה וחצי ועזב לעסקים פרטיים.

וילנסקי כיהן בשנה האחרונה כסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת א. דורי ובשלושה החודשים האחרונים שימש כממלא מקום מנכ"ל א.דורי בניה. בעבר כיהן כמנכ"ל "מבנים" וכמנהל פעילות נדלן בחו"ל.

"מינויו של וילנסקי הוא נדבך חשוב בהשלמת שלד ניהולי איתן של א.דורי בנייה", ציין רונן אשכנזי מנכ"ל קבוצת א. דורי. "אני מאמין ביכולותיו המקצועית והניהוליות להוביל את החברה להישגים ולשמר את מעמד המותג כמוביל בענף הבניה בישראל".

א.דורי בניה מבצעת כיום את בנייתם של פרויקטים יוקרתיים בתל אביב כמו מגדל מאייר ברוטשילד, מגדל נווה צדק, מגדל פרישמן, מגדל סוטין, ומגדלי BLUE בצומת הקאנטרי בגלילות.

הקבוצה ביצעה בעבר את הקמת פרויקט מגדלי אקירוב ומגדלי YOO בפארק צמרת. בתחום המשרדים החברה מבצעת הקבוצה את פרויקט מגדלי הארבעה של קבוצת חג'ג' בתל אביב ובמקביל, זכתה במכרז להקמת בניין לרפואת ילדים של בית חולים רמב"ם בחיפה בהיקף של 100 מיליון שקל ובמכרז של עבודות הגמר במגדלי NICE ברעננה בהיקף של 40 מליון שקל .