ועידת הנדל"ן: דיור בהישג יד - איך עושים את זה בעולם?

מת'יו וומבואה, ראש הרשות המוניציפלית לדיור של ניו-יורק ונציב עיריית ניו-יורק לדיור בהישג יד, שהוזמן ע"י המכון לרפורמות מבניות, יהיה אורח כבוד בוועידת הנדל"ן של "גלובס"

התחדשות עירונית ודיור בהשג יד - איך עושים את זה בעולם? מת'יו וומבואה, ראש הרשות המוניציפלית לדיור של ניו-יורק (HPD) ונציב עיריית ניו-יורק לדיור בהישג יד שהוזמן על-ידי המכון לרפורמות מבניות, יהיה אורח כבוד בפסגת הנדל"ן של "גלובס" שתיערך ב-9 באפריל.

ניתן לבקר באתר הוועידה - לחצו כאן

עם תקציב של כמיליארד דולר בשנה, דואגת הרשות שהוא עומד בראשה לפיתוח של כ-15,000 יח"ד בהישג יד בניו-יורק מדי שנה. ההתחדשות העירונית בישראל והדיור בהישג יד, על אף שבמרכז השיח הציבורי, אינם תופסים תאוצה. לכן נשאלת השאלה האם ניתן ללמוד מנסיונן של ערים מובילות בעולם?

וומבואה מונה למשרה על-ידי ראש העיר מייקל בלומברג בשנת 2011. הרשות שהוא עומד בראשה מעסיקה כ-2,000 עובדים והתקציב השנתי שעומד לרשותה הוא כמיליארד דולר. הוא עובד בשיתוף-פעולה עם יזמים, שותפים בממשל, ומוסדות פיננסיים.

טרם מינויו לתפקיד הנוכחי, כיהן וומבואה כסגן נשיא בתאגיד פיתוח הדיור של ניו-יורק, סוכנות מימון הדיור של העיר ניו-יורק. וומבואה אף שירת בממשל בלומברג כיועץ בכיר למדיניות פיתוח כלכלי לסגן ראש עיריית ניו-יורק.

מת'יו וומבואה יציג דבריו בפאנל בנושא "דיור בהשג יד" בהנחייתו של עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס" דרור מרמור ובהשתתפות נציגי המכון לרפורמות מבניות, חה"כ איתן כבל, ד"ר אמילי סילברמן והיזמים חנן מור, וסמי מצלוואי.