ערוץ החדשות הבינלאומי של פטריק דרהי יעלה לאוויר בקיץ

שם הערוץ יהיה i24news, והוא ישודר ב-3 שפות: אנגלית, צרפתית וערבית

ערוץ החדשות הבינלאומי החדש, אשר נוסד על-ידי פרנק מלול וממומן על-ידי איש העסקים פטריק דרהי, יוצא לדרך.

הערוץ, i24news, ישדר חדשות בעיקר מהמזרח התיכון ויחל את שידוריו בקיץ הקרוב. הערוץ ישודר ב-3 שפות: אנגלית, צרפתית וערבית. הערוץ ישדר מנמל יפו, שם נבנה בימים אלה אולפן חדש.

במקביל לשידורי הטלוויזיה יקים הערוץ אתר חדשות (www.i24news.tv) שיאגד את מגוון התכנים המשודרים בערוץ. האתר יתנהל כפורטל חדשות, ועד לעלייתו הרשמית לאוויר גולשים יוכלו להירשם ולזכות בהצצה ראשונה לתוכן ולחידושים האינטראקטיביים.

תוכן הערוץ יופק על-ידי "סלוצקי אפיקי תקשורת", בבעלותם של חיים סלוצקי ודרי שי.

סלוצקי הוא המפיק של ערוץ 8, ערוץ הוט בידור ישראלי וערוץ האופנה, שאותו רכש לפני מספר שבועות. בנוסף לערוצים הקבועים, "סלוצקי אפיקי תקשורת" מתמחה בהפקות לכלל גופי השידור והזכיינים בישראל.

כפי שפורסם ב"גלובס" לראשונה, הערוץ ינוהל על-ידי מלול, בן 39, שעד לאחרונה היה ראש האסטרטגיה ויחסי הציבור בחברה המאגדת את רוב גופי התקשורת הצרפתית הבינלאומית, ובכלל זה גם רשת החדשות הבינלאומית FRANCE24.

רשת זו, המספקת חדשות בינלאומיות בצרפתית, בערבית ובאנגלית לרחבי העולם וממומנת על-ידי ממשלת צרפת, מהווה מודל לערוץ החדש שייתן את הזווית הישראלית-יהודית לחדשות בינלאומיות.

מלול מסר כי "שם הערוץ משקף את אבני-היסוד שעליהן יושתת ערוץ החדשות הבינלאומי החדש הראשון מסוגו, שמשדר חדשות בינלאומיות מהמזרח התיכון. ההחלטה למקם את הערוץ בנמל יפו אינה מקרית, וזהו סממן נוסף המייצג את מכלול המסרים שאותם אנו מבקשים להעביר".