הטיפ היומי: חברת אופנה עם המלצה חמה ואפסייד של 14%

לאומי פרטנרס ממליץ על מניית דלתא בהמלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 58 שקל למניה

חברת האופנה דלתא נסחרת בבורסה של תל אביב לפי שווי שוק של 1.2 מיליארד שקל. החברה עוסקת בעיצוב, פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי הלבשה תחתונה וגרביים, לנשים, גברים וילדים. כמו כן עוסקת החברה גם בפיתוח, עיצוב, ייצור ושיווק מוצרי הלבשה לילדים במסגרת פעילותה בשוק הישראלי, ופעילה בגרמניה באמצעות Schiesser. עם לקוחות החברה נמנות רשתות קמעונאות מובילות, דוגמת וולמארט האמריקנית.

2012 הייתה שנת מעבר לדלתא - שנה של התייעלות תפעולית באמצעות איחוד אתרי ייצור, רכישה של שיסר ופתיחת 18 חנויות חדשות בישראל. כל אלו יבואו לידי ביטוי בשנים 2013-2014. דלתא עברה בשנים האחרונות תהליך של מעבר מחברה יצרנית (טקסטיל) לחברה ביצועית בעלת דגש על פיתוחים טכנולוגיים. הפוקוס בשנים הבאות הוא על המשך צמיחה (החברה מצהירה על צמיחה אורגנית בהכנסות בשיעור של 5%-10% בשנה), והמשך חיפוש אחרי רכישות נוספות בתחום הממותג.

הכנסות החברה ב-2012 הסתכמו ב-817.8 מיליון דולר, עם רווח נקי (מנוטרל רווחים חד-פעמיים) של 33.8 מיליון דולר. דלתא ישראל עברה שנה של שינויים ניהוליים. פתיחת 18 חנויות הביאה לגידול בהוצאות פרסום ושיווק. בנוסף, העברת המרכז הלוגיסטי של החברה יצרה תקופה של כפל הוצאות ותחזוק שני אתרים בזמן תקופת ההעברה, שהסתיימה בספטמבר 2012.

רכישת שיסר השפיעה גם היא: לאחר שנים של ניסיונות דלתא הודיעה במאי אשתקד על רכישת החברה הגרמנית, שמוכרת את המותג שלה בעיקר בגרמניה ומדינות בנלוקס (בלגיה, הולנד ולוקסמבורג). תוצאות החברה אוחדו במחצית השנייה של 2012, שהיא חזקה מהראשונה עונתית. דלתא שילמה 68 מיליון אירו, מכפיל של 5 על ה-EBITDA (רווח בנטרול ריבית, מסים, פחת והפחתות).

לצורך הערכת שווי החברה, הנחנו מספר הנחות: ההכנסות ב-2013 יהיו כ-916 מיליון דולר, בהתאם לממוצע תחזיות החברה; מכירות שיסר יסתכמו ב-175 מיליון דולר; יהיה שיפור הדרגתי ברווחיות התפעולית, ושיעור המס הממוצע בשנים הקרובות יהיה כ-22%.

אנו סבורים שדלתא נסחרת מתחת לשוויה הכלכלי, והמלצתנו היא "תשואת יתר" במחיר יעד של 58 שקל למניה - פרמיה של כ-14% על מחירה הנוכחי השוק.

*** רוני סלוצקי, אנליסטית, לאומי פרטנרס