ג'יימס פאולסן: "קנו מניות במאי - וכבר יהיה בסדר"

ג'יימס פאולסן, אסטרטג השקעות בוולס קפיטל, בראיון ל-CNBC: "אנשים מבינים יותר ויותר כי ההתאוששות הכלכלית איתנה וברת-קיימא"

לקראת חודש מאי, משקיעים הנוקטים במדיניות השקעה דפנסיבית צריכים לצפות לתוצאות מפתיעות לחיוב בשווקים, כך מציין ג'יימס פאולסן, אסטרטג השקעות בוולס קפיטל. בראיון ל-CNBC, ציין פאולסן כי בניגוד לאימרה הקוראת "למכור במאי ולברוח" (sell in May and go away), זה דווקא הזמן לקנות מניות.

"אנשים מבינים יותר ויותר כי ההתאוששות הכלכלית איתנה וברת-קיימא", אמר. "יותר ויותר דברים עובדים כאן כמו שצריך, יותר מאי-פעם. אנו רואים את היקף האשראי הבנקאי עולה, האבטלה יורדת, שוק הדיור מתאושש, האמון גובר. כל זה מתרחש בד בבד עם יכולת המשקיעים לקנות עוד ועוד מניות".

"אם רמת האמון תישאר כפי שהיא בשוק, נראה את המצב הזה נמשך כך יותר, לא רק השנה. ראינו את זה גם בשנה שעברה, ורואים את זה עכשיו", המשיך פאולסן. "למכור במאי ולברוח? אולי עדיף לקנות במאי, וכבר יהיה בסדר. בכל מקרה נראה, אני מניח".

פאולסן צופה עונת דוחות כספיים טובה, וסביר כי מדד ה-S&P 500 יגיע לרמה של 1,700 נקודות השנה - זינוק של 8% לעומת רמתו כיום, 1,582 נקודות.