הספונסרים כבר מאוהבים: טורקיש איירליינס חתמה ל-3 עונות עם דורטמונד

לפי "הבילד" הגרמנים יקבלו כ-10 מ' אירו עבור העסקה; עבור טורקיש ההסכם מגיע בזמן לאור העובדה שבקיץ "יאבדו" את ברצלונה לטובת קטאר איירווייז

טורקיש איירליינס ממשיכה להגדיל את תיק חסויות הספורט שלה. הפעם הגיעה תורה של אחת מקבוצות הכדורגל החמות ביותר באירופה, בורוסיה דורטמונד, לזכות לחוזה חסות עם ענקית התעופה הטורקית.

במסגרת ההסכם תהפוך טורקיש לנותנת החסות הרשמית של דורטמונד בתחום התעופה, בהסכם לשלוש עונות (2013/14, 2014/15 ו-2015/16), עבורו תשלם לקבוצה הגרמנית לפי "הבילד" סכום של כ-10 מיליון אירו.

טורקיש הפכה בשנים האחרונות לאחת מנותנות החסות הגדולות ביותר בעולם הספורט. בין היתר היא מעניקה חסות למועדוני הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה ושחטאר דונייצק. היא הספונסר הראשי של היורוליג, ובנוסף מחזיקה בהסכמי חסות עם כוכב לוס אנג'לס לייקרס קובי בראיינט, ועם הטניסאית הדנית קרולין ווז'נייאקי.

החסות עם דורטמונד, שהעפילה אתמול (ג') לגמר ליגת האלופות בפעם השנייה בתולדותיה, אמורה בין היתר להוות תחליף מסויים עבור טורקיש איירליינס, שתאבד בקיץ את קבוצת הכדורגל של ברצלונה. כזכור, בארסה תתחיל החל מהעונה הבאה לפרסם על חזית החולצה שלה את חברת התעופה קטאר איירווייז, מה שבאופן טבעי לא יאפשר לה להמשיך את ההסכם עם טורקיש.