חברת מכירות פומביות תובעת את קובי בריאנט

גולדין אוקשנס טוענת כי הכדורסלן של לוס אנג'לס לייקרס ניסה למנוע מכירת מזכרות שהוחזקו בידי אמו

‎‎חברת מכירות פומביות בניו-ג'רזי תובעת את כוכב הכדורסל קובי בריאנט בגין ניסיונו למנוע מכירת מזכרות שהוחזקו בידי אמו.

‏חברת המכירות הפומביות גולדין אוקשנס הגישה תביעה משפטית שבה היא עותרת לבית המשפט להתיר לה למכור פריטים שהפקידה בידיה פמלה בריאנט, אמו של כוכב הלייקרס של לוס אנג'לס.

ב-30 באפריל דרשו עורכי דינו של קובי בריאנט לבטל את המכירה הפומבית המתוכננת לחודש יוני, על-פי כתב התביעה. בתביעתה טוענת גולדין אוקשנס כי שילמה לפמלה בריאנט 450 אלף דולר עבור המזכרות.

‏"בני לא דרש אף פעם להשיב לו אף אחד מהפריטים הללו, והם גם לא נלקחו ממנו באופן בלתי הולם או ללא רשות", הצהירה פמלה במסמכים שהוגשו לבית המשפט.‏ במסמכים גם אמרה פמלה בריאנט כי השתמשה במקדמה על סכום זה לרכישת בית במדינת נבאדה.‏

‏‏"פמלה בריאנט אמרה שמרבית מזכרות הספורט אוחסנו בבעלותה במשך יותר מ-15 שנים", על-פי התביעה שהוגשה ב-2 במאי לבית משפט פדרלי בקמדן. "לפני 5 שנים היא שמה את הפריטים ביחידת אחסון, לאחר שקובי בריאנט אמר לפמלה בריאנט שהפריטים שייכים לה".

‏‏70-100 הפריטים המועמדים למכירה כוללים את מדי הכדורסל של בריאנט בבית-הספר התיכון, כמה מכתבים של הקבוצה שלו בבית-הספר התיכון וטבעת האליפות שלו מהתאחדות הכדורסל הלאומית בשנת 2000, על-פי התביעה.

‏‏בריאנט, שניצב במקום הרביעי ברשימת השחקנים בעלי מספר הנקודות הגבוה ביותר בתולדות ה-‏NBA‏, עבר באפריל ניתוח לשיקום גיד אכילס קרוע. הוא נבחר 15 פעמים להשתתף במשחק האול-סטאר של ה-‏NBA‏, וסייע ללייקרס לזכות ב-5 אליפויות ‏NBA‏.‏

‏פמלה בריאנט מחזיקה ב-900 פריטים נוספים ששוויים 1.5 מיליון דולר, ושאותם היא עדיין לא הציעה למכירה פומבית, על-פי כתב התביעה.