מנכ"ל בריינסוויי: "השקת המוצר תגיע לשיא בשבוע הבא"

עוזי סופר בכנס אופנהיימר: "השאיפה שלנו היא שעד סוף השנה יהיו לנו 120-130 מערכות עובדות. אנחנו נמצאים בנקודת זמן שבה מתממש כל מה שעבדנו עליו ב-10 השנים האחרונות"

"יש לנו שש אינדיקציות לטיפול באמצעות ה- Deep TNS. דיכאון - גודל השוק הוא עצום: כ-150 מיליון איש במדינות המפותחות, מתוכם כ-15 מיליון בארה"ב. כ-50% בלבד מגיבים לתרופות ועוד כ-15% לא יכולים להתמיד בגלל תופעות הלוואי של התרופות. ה-Deep TNS מספקת גירוי בעומק 6-7 ס"מ לתוך המוח וזאת לעומת 1.5-2 ס"מ ב- TMS שטחי. בניסוי מונותרפי, שערכנו במהלך 4 השנים האחרונות השתתפו כ-250 אנשים ב-22 אתרים בעולם, השתפר באופן משמעותי מצבם של החולים, ואחוזי ההחלמה עלו על 60%, גם 16 שבועות לאחר תחילת הטיפול". כך אמר היום (א') מנכ"ל בריינסוויי עוזי סופר בכנס אופנהיימר.

סופר הוסיף כי "בריינסוויי הפכה בשנה האחרונה מחברת מו"פ לחברה שעוסקת בשיווק ומכירות. מאז קיבלנו את אישור ה-FDA קיבלנו אלפי פניות לבקשות למכשיר. השקת המוצר התחילה ב-2 במאי והיא תגיע לשיא בשבוע הבא, בכנס שבו תיחשף המערכת בכנס של פסיכיאטרים בארה"ב.

השאיפה שלנו היא שעד סוף השנה יהיו לנו 120-130 מערכות עובדות. אנחנו נמצאים בנקודת זמן שבה מתממש כל מה שעבדנו עליו ב-10 השנים האחרונות".