הסתיים תהליך הגשת העבודות לתחרות אפי 2013

‎‎‏86 מהלכים יתחרו השנה בתחרות האפי, המדרגת את המותגים שהובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר

‎‎‏86 מהלכים יתחרו השנה בתחרות האפי - כך עולה מסיכום שלב ההגשות שהסתיים השבוע.

‏תחרות האפי - הנערכת בישראל זו השנה ה-13 על-ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל - בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר.

טקס הענקת הפרסים בסיום התחרות יתקיים ב-7 ביולי במוזיאון תל-אביב.

‏בין המפרסמים הבולטים השנה: אסם, בזק, בנק הפועלים, חוגלה-קימברלי, ישראכרט, מפעל הפיס, שטראוס, שירותי בריאות כללית, קוקה-קולה, תנובה ועוד.

בקרב משרדי הפרסום בולטים: מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, גיתם ‏BBDO‏, באומן-בר-ריבנאי ויהושע ‏TBWA‏.

‏גם השנה תדרג קבוצת מנכ"לים נבחרת המונה כ-15 מנכ"לים של החברות המובילות במשק, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים השיווקיים שייעלו לגמר ב-‏Effie Platinum‏. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל.

‏האפי הוא פרס בינלאומי יוקרתי, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות נערכת ביותר מ-40 מדינות.