שיכון ובינוי: ירידה בהכנסות וברווח; "לקבוצה איתנות פיננסית"

הכנסות החברה ברבעון הראשון עמדו על כ-1.6 מיליארד שקל, ירידה של 5% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל אשתקד ■ הרווח התפעולי עלה בכ-10.3%, אך הרווח הנקי ירד

שיכון ובינוי , מקבוצת אריסון, דיווחה היום (א') על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2013, מהן עולה כי סך הכנסות החברה ברבעון הראשון עמדו על כ-1.6 מיליארד שקל, ירידה של 5% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.

הירידה נובעת בעיקר בשל עיכוב בביצוע העבודות בפרויקט תשתיות של החברה ברפובליקת בנין וקצב ביצוע נמוך בפרויקט באזרבייג'אן. מנגד, הכנסות תחומי התשתיות והנדל"ן בישראל עלו. כמחצית מהכנסות החברה הן מפעילות בינלאומית.

הרווח התפעולי של הקבוצה עלה בכ-10.3% לעומת הרבעון הראשון אשתקד. סך הרווח התפעולי עמד ברבעון על כ-290 מיליון שקל, לעומת כ-263 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה דיווחה שיכון ובינוי על רווח נקי של כ-156 מיליון שקל, לעומת כ-166 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2012. הירידה ברווח הנקי נבעה בעיקרה מירידה בשער החליפין של האירו, שהשפיעה על תוצאות החברה הציבורית איי.די.או, העוסקת בניהול דירות ונכסים מסחריים להשכרה בברלין.

עוד מסרה שיכון ובינוי כי היא תחלק דיבידנד בהיקף של 60 מיליון שקל.

מנכ"ל שיכון ובינוי, עפר קוטלר, אמר כי "לקבוצה איתנות פיננסית, נכס לא מבוטל בימים אלה, וגם במבט לעתיד - לקבוצה צבר הזמנות של יותר מ- 10 מיליארד שקל, מתוכם 7.6 מיליארד שקל מפעילות בינלאומית, שמהווים בסיס איתן להמשך הפעילות העסקית של החברה".