הסמארטפון One של HTC בסוף יוני בישראל; יעלה 3,290 ש'

סמארטפון הדגל של HTC כבר נמכר ב-5 מיליון יחידות בעולם בתוך כחודש ■ המכשיר כולל ממשק שמציג מידע חי ואישי מרשתות חברתיות וגופי תוכן שונים בעמוד הפתיחה, ועוד שאר חידושים

HTC סבלה בשנה האחרונה מנתוני מכירה לא טובים בעולם, אבל נראה שהמצב אצל החברה הטיוואנית משתנה ונתונים מעודדים למכירות סמארטפון הדגל האחרון שלה הגיעו כבר לאזור ה-5 מיליון יחידות - כך עולה מדיווח של הוול סטריט ג'ורנל. ה-One התחיל להימכר במדינות שונות בעולם לפני כחודש והוא אמור להגיע לישראל בסוף חודש יוני, בייבוא רשמי על-ידי טאץ' גרופ, כאשר מחירו מוערך ב-3,290 שקל.

ה-One קיבל ביקורות מצוינות בסקירות שונות שהופיעו בעיתונות. המכשיר הזה כולל ממשק משתמש חדש בעמוד הבית - BlinkFeed, כאשר הוא מציג מידע חי ואישי מרשתות חברתיות וגופי תוכן שונים. המידע עצמו מוצג בתמונות גדולות, שמאפשרות לראות את כל התוכן בצורה נוחה. לטענת HTC, המטרה בממשק הזה, היא היכולת לקבל מידע מספקי תוכן שונים, מבלי שהמשתמש יצטרך להיכנס לכל שירות בצורה נפרדת. בשביל להעשיר את ה-BlinkFeed בתוכן רב, HTC חתמה על הסכמים עם 1,400 ספקי מידע שונים, כמו ESPN, MTV ורויטרס.

המצלמה של ה-One מגיעה עם חיישן בטכנולוגיית Ultrapixels בעל 4 מגה פיקסל. מדובר בטכנולוגיה שלטענת החברה מציעה חיישנים באיכות גבוהה מאוד, שמצליחים לאסוף 300% יותר תאורה מסמארטפונים סטנדרטיים. הגישה החדשה מאפשרת לדברי HTC, להציג תמונה באיכות טובה, במקומות בהם התאורה נמוכה מאוד.

בדומה לסמארטפונים אחרים של HTC, החברה הטיוואנית השקיעה בנושא הסאונד. ה-One כולל רמקולים סטריאופוניים קדמיים עם מגבר ייעודי ואקולייזר של חברת Beats. המסך מגיע בגודל של 4.7 אינץ' ברזולוציית 1080p. המעבד הוא בעל 4 ליבות מסוג סנפדרגון של חברת קוואלקום במהירות 1.7 ג'יגה הרץ עם 2 ג'יגה זיכרון פנימי. הסוללה מגיעה בהספק של 2300 מילי אמפר והמשקל הוא 143 גרם.

ה-One היה אמור להתחיל להימכר כבר בחודש מארס במספר מדינות, אבל עקב בעיות באספקת הרכיבים למצלמה ובשכבות האולמיניום לגב המכשיר, HTC הייתה צריכה לדחות את השקתו.