השיחה: אגסי ודנקנר עושים את יפו

מי הגיעו להשקה של רשת W? ■ מי חגגו 87 למלכת אנגליה? ■ וגם: איך שמר יוסף שפירא על ערנות בקרב מאזיניו?

מוזמנים רבים הגיעו אמש (ב') לרחוב יפת ביפו העתיקה לקחת חלק באירוע מושקע שנערך לרגל כניסת רשת מלונות היוקרה W לישראל. המלון הראשון של הרשת בישראל עתיד להיפתח בקיץ 2015, במתחם הייחודי ביפו. לצד מתקני המלון יצעו למכירה גם דירות יוקרה למגורים. יזם הנדל"ן ממנהטן, המיליארד היהודי אייבי רוזן, מבעלי RFR אחזקות, פתח בפני באי האירוע את דלתות המבנה ההיסטורי עליו יוקם W TEL AVIV.

אייבי רוזן ושחר פרי \ צילום: סיון פרג
 אייבי רוזן ושחר פרי \ צילום: סיון פרג

אייבי רוזן ושחר פרי

רוזן סיפר כי גם בביקור הנוכחי שלו בישראל הקפיד לפקוד את המסעדה האהובה עליו. הסובבים התפלאו לשמוע שהיזם מניו-יורק לא מדבר על אחת ממסעדות השף של תל-אביב, אלא דווקא על חומוסיה ידועה ביפו. מנכ"ל RFR בישראל, שחר פרי, הציג למוזמנים את אנתוני אינגהם סמנכ"ל מותגי היוקרה של רשת סטארווד בהם גם מותג W, והאדריכל הבריטי ג'ון פוסון, שאחראי על עיצוב הפרויקט. בחצר הפנימית רחבת הידיים, הוקמה במיוחד לטובת הערב, רחבה ענקית ומעוצבת. תחת שמים זרועי כוכבים ובליווי של בריזה נעימה מהים, נהנו האורחים מקייטרינג משובח בהשראת הרחוב היפואי, ומוזיקה בניצוחו של ה-DJ מרסלו ברולון ממילאנו.

לי גרבנאו ועומר דנקנר\ צילום:סיון פרג
 לי גרבנאו ועומר דנקנר\ צילום:סיון פרג

לי גרבנאו ועומר דנקנר

הגיעו: שי אגסי ובת זוגו תמי חוטובלי, בנו של נוחי דנקנר עומר שהגיע עם ארוסתו לי גרבנאו, טדי שגיא ויעל נזרי, יגאל אהובי, עופרה וישראל רייף, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, רונית פישמן ורותם אופיר, דנה אביב וניצן אופיר, עדי ועמי לידור, גיא ומיכל ברעם, צחי ארבוב, אילן פיבקו ורבים נוספים.

בן-צבי חוגג למלכה

השגרירות הבריטית בישראל ציינה אתמול את יום הולדתה ה-87 של המלכה אליזבת במכון ויצמן למדע ברחובות. בנוסף לחגיגות יום ההולדת ציינו באירוע גם את התהדקות הקשרים בין בריטניה וישראל בתחום המדע. בשנה האחרונה נחנכו 7 שיתופי-פעולה מחקריים ברפואה רגנרטיבית, והוענקו מלגות לשיתופי-פעולה מדעיים. השגריר הבריטי בישראל מתיו גולד ורעייתו סיליה קיבלו את פני הבאים.

שלמה בן צבי \ צילום: סיון פרג
 שלמה בן צבי \ צילום: סיון פרג

שלמה בן-צבי

באו להגיד happy birthday: נשיא המדינה שמעון פרס, נשיא מכון ויצמן למדע פרופ' דניאל זייפמן, שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, חיים שני, משה ארנס, זהר זיסאפל, חיים שני, רפי אלול, גד פרופר, שעיה סגל, שלמה בן-צבי יליד הממלכה, דורון אלמוג, פנחס בוכריס, עידו ובתיה דיסנצ'יק, דורון כהן, אורן הלמן ועוד.

האנרגיות הגבוהות של מאיר וזוילי

למרות הפקקים והשעה המאוחרת, כ-300 איש הגיעו אתמול בשעות הערב לאתר צפית להשתתף בטקס הנחת אבן-הפינה לתחנת הכוח הפרטית - "דליה אנרגיות". ניסים זוילי, נשיא אלסטום ישראל, בירך את הנוכחים. הגיעו: איתן מאיר מנכ"ל דליה אנרגיות, פטריק קרון מנכ"ל אלסטום העולמית, יפתח רון-טל יו"ר חברת החשמל, יגאל לנדאו מנכ"ל רציו, אלי גליקמן מנכ"ל חברת החשמל, דוד ברודט יו"ר בנק לאומי, אורית פרקש הכהן יו"רית רשות החשמל ושאול צמח מנכ"ל משרד האנרגיה והמים.

חורב בהיכל

נבחרת ההיי-טק הישראלי עזבה ליום אחד את המשרדים הממוזגים, את מסכי המחשב והמקלדות, והתכנסה אתמול בבוקר בהיכל נוקיה בתל-אביב. ההייטקיסטים הגיעו לאימון כדורסל עם השחקנים הצהובים של קבוצת הכדורסל מכבי אלקטרה תל-אביב, נחושים לנפץ אחת ולתמיד את הסטיגמה של ה"חנונים". צמרת ההנהלה הבכירה של אורקל ישראל ואיתם כ-30 מנהלי מערכות מידע מחברות נוספות נהנו מהאימון. המאמן הראשי של הקבוצה הצהובה, דייויד בלאט, צ'יפר את המשתתפים בהרצאה בנושא מנהיגות. הגיעו לבחון את המתרחש מקרוב: אלי דריקס מנכ"ל קבוצת מכבי אלקטרה תל-אביב ומשה חורב מנכ"ל אורקל ישראל שסיכם את המפגש בהצלחה.

שפירא שומר על ערנות

הכנס השנתי של לשכת רואי החשבון נפתח השבוע באילת. כ-6,000 רואי חשבון ובני משפחותיהם הגיעו לעיר הדרומית לקחת חלק בכנס שנערך במלון רויאל ביץ'. המארח, נשיא לשכת רואי חשבון דודי גולדברג, קיבל את פני המשתתפים, בהם: מבקר המדינה יוסף שפירא, מנהל רשות המיסים משה אשר, מנכ"ל משרד המשפטים ויו"ר מועצת רואי חשבון גיא רוטקוף, רו"ח משה ליאון לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רו"ח יזהר קנה, שופטת בית המשפט השלום דניאלה שירזלי ויעל אלמוג שהגיעה במיוחד מלונדון כנציגת הגוף המייסד לתקינה חשבונאית בינלאומית.

דודי גולדברג יוסף שפירא ומשה אשר\ צילום:ארן דולב
 דודי גולדברג יוסף שפירא ומשה אשר\ צילום:ארן דולב

גולדברג, שפירא ואשר

בכדי לשמור על קהל המאזינים ערני, שפירא הציע בהלצה למי שיקשיב לדבריו עד סופם פרס של שלושה עותקים מדוח מבקר המדינה האחרון. רוטקוף אימץ את השיטה והציע גם הוא פרס משלו לקהל המאזינים, את חוברת התזכירים של משרד המשפטים.

יש דיין בירושלים

אלוף (במיל') עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס וצחי פישביין, יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, אירחו אמש את באי כנס ה-EL השביעי של מפעלי הלוטו באירופה. מדובר בכנס המתארח לראשונה בישראל, אליו הגיעו 470 אורחים מ-50 מדינות באירופה. הכנס עצמו נערך במלון הילטון בתל-אביב, אולם הלוקיישן שנבחר לארח את אירוע הפתיחה היה גן הבונים בירושלים. האורחים האירופאים נהנו ממופע אור-קולי שהוקרן על חומות העיר העתיקה.


דיין, שטיקלר ופישביין

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הגיע לכבד בנוכחותו. בין העולים לירושלים: גדעון עמיחי, פרידריך סטיקלר יו"ר הלוטו באוסטריה ונשיא הארגון, דיאן תומפסון מנכ"לית קמלוט הבריטית, זאן מוהר באנה יו"ר הלוטו בשוויץ ונשיא הארגון העולמי, העיתונאי דקלן היל ועוד.