מסתמן: שגית צור-להב, המשנה למנכ"ל מקאן ישראל, פורשת

לאחר חצי שנה בלבד במקאן-אריקסון ישראל החליטה צור-להב לשוב למקאן רומניה, שם שימשה כמנכ"לית

שגית צור-להב, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון, צפויה לפרוש לאחר חצי שנה בלבד בתפקיד - כך נודע ל"גלובס". ככל הנראה מתעתדת צור-להב לשוב למשרד הפרסום מקאן רומניה, כדי לכהן מחדש בתפקיד המנכ"לית.

צור-להב נחשבה לאחד משחקניות החיזוק המשמעותיות שגייס ריצ'י הנטר מאז כניסתו לתפקיד מנכ"ל מקאן-אריקסון.

בתפקידה הקודם כיהנה צור-להב כמנכ"לית מקאן רומניה, שנחשב כיום למשרד המצליח והקריאטיבי ביותר ברומניה ולאחד הבולטים במרכז אירופה.המשרד רשם לעצמו גם שורת הצלחות בפסטיבל הפרסום בקאן.

מינויה של צור-להב לתפקיד מספר 2 במקאן בישראל היה חלק מסימון יעד שהציב הנטר למשרד: חיזוק הפן הקריאטיבי-מקצועי של המשרד, שנחשב בעבר לחוד החנית בתעשייה בתחום זה, ומעמדו נשחק מאוד בשנים האחרונות.

החודשים האחרונים הוכיחו כי הנטר זנח לחלוטין את אסטרטגיית החזון הדיגיטלי שהובילה קודמתו לתפקיד, איריס בק, והוא מנסה לחזר למקורות שבהם היו טמונים חוזקותיו של מקאן-אריקסון בעבר - קריאייטיב ואסטרטגיה.

במקביל למינויה של צור-להב, הוחזר למשרד גם איש הקריאייטיב המנוסה טל רביב, לאחר שכיהן כשנה כסמנכ"ל קריאטיב ביהושע TBWA.

בנוסף לניסיון עם משרד פרסום מצליח ברומניה, שבמסגרתו טיפלה במותגים בינלאומיים כמו וודאפון, נסטלה וקוקה-קולה, צור-להב אמורה הייתה להביא גם את ההבנה בתחום ניהול הלקוח, שכן קודם לתפקיד במקאן רומניה היא כיהנה במגוון תפקידי שיווק בתשלובת החלב תנובה, בהם מנהלת היחידה העסקית וסמנכ"לית שיווק.

עם פרישתה של צור-להב, מחפשים עתה במקאן פיגורה בולטת בתחום ניהול לקוחות.

במקאן סירבו להתייחס לידיעה.