שבוע שני ברציפות: הפרסומת של הוט - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין yes הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

הפרסומת להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, המציג את כוכבי הסדרה "הבורר" שודדים את ביתה של "ריקי כהן", מדורג בשבוע השני ברציפות הן בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר והן בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר.

שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.8%; כמו גם שיעורי הזכירה לפרסומת שדומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.3%.

הקמפיין של חברת yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-2.4 מיליון דולר במחירי מחירון - כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום.

עוד עולה כי קמפיין הוט הוא השני המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה דומה, העומד על כ-2.3 מיליון דולר. בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של בנק לאומי, עם סך השקעה נמוך יותר שעמד על 1.8 מיליון דולר.

מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה מעט בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 458 (לעומת 437 בשבוע שעבר).

במקביל ניכרת גם עלייה משמעותית בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-44.4 מיליון דולר, וזאת בהשוואה לכ-36.5 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומות אהובות וזכורות
 פרסומות אהובות וזכורות