גיא בר ימונה למנכ"ל משותף ב-y&r ישראל

בני ברונסקי, שניהל את הקריאייטיב במשרד בשנה וחצי האחרונות, פורש מתפקידו

איש הקריאייטיב גיא בר חוזר לקדמת הבמה בענף הפרסום: ל"גלובס" נודע כי בר ימונה לתפקיד מנכ"ל משותף במשרד הפרסום y&r ישראל, לצידו של אדם אבנון. עוד נודע כי בני ברונסקי, מי שניהל את הקריאייטיב במשרד בשנה וחצי האחרונות, יפרוש מתפקידו.

בר נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, וברזומה שלו תפקידים בחלק ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל.

בתפקידו האחרון שימש בר כמשנה למנכ"ל במשרד הפרסום גיתם BBDO, שם היה אחראי על הקריאייטיב במשך 5 שנים. לאורך השנים, ביחד עם מיכל המאירי, עשה המשרד "קפיצת מדרגה". ב-2009 זכה המשרד במקום השני בתחרות הפרסום קקטוס הזהב, וב-2011 הוא זכה בסוכנות השנה בתחרות - בעיקר תודות להצלחות של קמפיין "הובה בובה", שאף היה קמפיין השנה. למרות ההצלחות, לאחר חצי שנה מהזכייה החליט בר לפרוש, ובשנה האחרונה הוא לא היה פעיל בענף.

בר צפוי להחליף בניהול הקריאייטיב את ברונסקי שפורש. ברונסקי הצטרף למשרד שלמור-אבנון-עמיחי y&r בעת הטלטלה הגדולה שעבר עם פרישתו של גדעון עמיחי. אמנם עם פרישתו של עמיחי הועברו המושכות ליד-ימינו, צור גולן, כחלק מרעיון שהמשרד ינוהל על-ידי 3 פיגורות מדיסציפלינות שונות, אך תוך תקופה קצרה נעשה רה-ארגון, ולתפקיד מנהל הקריאייטיב מונה בני ברונסקי.

ברונסקי עשה את רוב שנותיו המקצועיות במקאן-אריקסון. בעבר היה גם מנהל ובעלים של עסק עצמאי, יחד עם אחד מבכירי סאצ'י אנד סאצ'י העולמית, ג'ו הווארד. השניים הפעילו חברה לייעוץ אסטרטגי קריאטיבי העובדת עם חברות בארץ ובחו"ל.

אדם אבנון אישר את הידיעה והודה לברונסקי על העבודה המשותפת.

ברונסקי מסר בתגובה כי "הגעתי למקום שהיה בכאוס ובהתרסקות לפני שנה וחצי, ואני עוזב מקום מסודר ומנוהל עם הישגים פרסומיים ושיווקיים לא רעים. אני מחכה בסקרנות לחיים אחרי y&r".